Farvel til MD80 MegaDO (program og påmelding)

Re: Farvel til MD80 MegaDO

Jeg setter meg på venteliste, har +1 hvis det lar seg gjøre

Y

Last edited:

Jeg ønsker å sette meg på venteliste, det første som blir ledig, være seg business eller economy :)

Jeg stiller meg på venteliste, fortrinnsvis økonomi, men alt av interesse.

Venteliste to plasser (A+C ) i economy.

(Sånn går det når man er ute på tur og en internett-fri helg.)

Folkens! Da har jeg mottatt informasjonen fra alle paa Flypratlisten bortsett fra to. Har akkurat sendt en reminder til de to. Dersom intet mottas, vil jeg frigjoere de to setene paa onsdags kveld.

Har akkurat saavidt begynt pre-salg paa milepoint.com, loerdag den 11. kl 1000 central time eller 1700 norsk tid, aapnes slusene, saa de som har bedt om betalingsutsettelse til den 10. vennligst betal paa fredagskvelden (Den 10.)

For de som ikke har bekreftet plass, anbefaler jeg at man staar klar kl 1700 paa loerdag. Jeg vil poste bookinglinken her.

Takker for hjelpen!

Så denne alt for sent, men om mulig venteliste ECO for 1? :)
Vist ikke får man prøve på lørdag.

Folkens! Det eneste som naa gjenstaar for presale foer vi aapner for salg i morgen tidlig er to business seter.

Dersom du er interessert i disse to, vennligst send meg en epost SNAREST paa tommy@ milepoint dot com

Kl 1000 i morgen loerdag norsk tid (11.) aapnes DOet for offentlig salg. Linken blir lagt ut i denne traaden. Siste MegaDO solgte ut paa 6 minutter oekonomisetene gaar foerst..

Re: Farvel til MD80 MegaDO (program og påmelding)

9 seter igjen i Economy Class akkurat naa, 5 i business. Amerikanerne synes ikke MD80 eller SAS er alt for interessant, noe som ikke overrasker ;)

126 har til naa kjoept billett.

Last edited:
Back