L LN-KRF ScanFlyer Gold 29 Apr 2013 #61 Re: Farvel til MD80 MegaDO Jeg melder meg på i Eco F-sete om mulig Dette blir bra
O OJB ScanFlyer Rusty Medlem 29 Apr 2013 #63 Re: Farvel til MD80 MegaDO Jeg melder meg på Business , 2A , 3A eller 4A er mitt ønske , thank you !
Scanflyer ScanFlyer Blue 29 Apr 2013 #64 Farvel til MD80 MegaDO For et fantastisk initiativ! Jeg melder meg på!
Scanflyer ScanFlyer Blue 29 Apr 2013 #66 Farvel til MD80 MegaDO Jeg melder på Bardf fra forumet siden jeg ser det begynner å bli knapt med plasser! Eco på meg og Bardf!
Farvel til MD80 MegaDO Jeg melder på Bardf fra forumet siden jeg ser det begynner å bli knapt med plasser! Eco på meg og Bardf!
L litt-amatør ScanFlyer Gold Medlem 29 Apr 2013 #67 Re: Farvel til MD80 MegaDO Jeg melder meg også på dette flotte opplegget. Ønsker økonomi.
bardf ScanFlyer Blue 29 Apr 2013 #71 Re: Re: Farvel til MD80 MegaDO Scanflyer said: Jeg melder på Bardf fra forumet siden jeg ser det begynner å bli knapt med plasser! Eco på meg og Bardf! Click to expand... Bekreftes. Melder meg på! Så får vi booke på megado hvis dette akkurat var for seint ute! Last edited: 29 Apr 2013
Re: Re: Farvel til MD80 MegaDO Scanflyer said: Jeg melder på Bardf fra forumet siden jeg ser det begynner å bli knapt med plasser! Eco på meg og Bardf! Click to expand... Bekreftes. Melder meg på! Så får vi booke på megado hvis dette akkurat var for seint ute!
M milehigh Newcomer 29 Apr 2013 #72 Re: Farvel til MD80 MegaDO Tråden fikk meg endelig til å registrere et nick her- og ser frem til å realisere det på OSL-ARN-CPH SK Y pls!
Re: Farvel til MD80 MegaDO Tråden fikk meg endelig til å registrere et nick her- og ser frem til å realisere det på OSL-ARN-CPH SK Y pls!
S skaya Newcomer 29 Apr 2013 #74 Re: Farvel til MD80 MegaDO milehigh said: Tråden fikk meg endelig til å registrere et nick her- og ser frem til å realisere det på OSL-ARN-CPH SK Y pls! Click to expand... Challenge taken. Count me in for 1Y;-)
Re: Farvel til MD80 MegaDO milehigh said: Tråden fikk meg endelig til å registrere et nick her- og ser frem til å realisere det på OSL-ARN-CPH SK Y pls! Click to expand... Challenge taken. Count me in for 1Y;-)
F fluxie Flyprat fusentast Medlem 29 Apr 2013 #75 Re: Farvel til MD80 MegaDO Som vi snakket om Tommy: Påmelder meg selv!
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 29 Apr 2013 #76 Re: Farvel til MD80 MegaDO Folkens, selv om de foerste setene naa er fulle, vil det alltid bli frafall paa slike turer. Fortsett og post, vi har opprettet venteliste
Re: Farvel til MD80 MegaDO Folkens, selv om de foerste setene naa er fulle, vil det alltid bli frafall paa slike turer. Fortsett og post, vi har opprettet venteliste
Swedeline F28 ScanFlyer Silver 29 Apr 2013 #78 Re: Farvel til MD80 MegaDO Väntlista Eco. Eller just det, det heter ju SAS Go... Last edited: 29 Apr 2013
petter380 Powder hound Medlem 29 Apr 2013 #80 Re: Farvel til MD80 MegaDO Jeg er med, economy F-sete please Har vært ute å stått på ski i hele natt/dag (Svalbard) og så ikke denne før nå :/ Takk Tommy, fluxie og alle andre!
Re: Farvel til MD80 MegaDO Jeg er med, economy F-sete please Har vært ute å stått på ski i hele natt/dag (Svalbard) og så ikke denne før nå :/ Takk Tommy, fluxie og alle andre!