• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fantastisk onsdag

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Hallo flyfolket - på plass på kontoret i Oslo ! Her skal det kontoreres noen timer før jeg avslutter ved 11-tiden og rolig setter kursen for OSL. Det blir flyavgang til Varna kl 14:05, som oppsatt, håper jeg på. Årets hovedferie legges selvsagt til Bulgarias sommerhovedstad. Regner med å sjekke inn på "hytta", Hotel Odessos ved 1930-tiden lokal tid. Ha en fin-fin onsdag !

Last edited:
Mornings fra rett sør for Skagen. Her blir det vel og finne på egnede aktiviteter før barn, før man skal teste ut andebrystene kjøpt til røverpris på Superspeed i kveld. Arvingen var oppe tidlig, så har alt vært ute en tur for og ikke vekke resten, men nå er han satt foran skjermen. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Glad onsdag fra Verdens Ende. I ettermiddagen skal vi også endelig ut å fly...med Dakota'n over Vestfold. Ha en like bra onsdag du:-)

God morgen fra Wals. Her har man akkurat spist frokost og man funderer på en liten togtur innover i Tyskland i dag.
Ha en fin en! :)

God morgen fra Ruters grå. Nok en kontordag og den nest siste for uka. Sjefen venter i morgen kveld. Det skal bli stas

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Morn frå Trondheim. Det var vår i går, men for ein konsert!!!! Oslofolket kan berre gle seg til i morgon. På tide å få seg sjølv og det litt ullne hauet på sykkel til jobb no... (for å lage playlist med set list få i går...)

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Fenomal onsdag morgen fra Gaustablikk. Morgenkaffen på terrassen og 8 friske grader.

Syyyykt digg!

Ha en like fin en

Morn fra studentbyen. Fridag nr 4 på rad, men også siste før tre dager jobb og så litt ferie igjen. Blir vel sedvanlige sløvingen men finner vel noe å fikle med

God morgen fra Stockholm, deilig varmt vær. Som nybakt får blir det dermed lite frie aktiviteter, men det er veldig hyggelig også.

God onsdag fra kantinen i CPH. Neste stopp ORD og videre med AA til LAS. Sommeren kan offisielt starte!

God tidlig ettermiddag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og 15+, lar seg høre, tross alt bedre enn i går. Akkurat hentet posten og fått luftet hjernecellene også. Vaskemaskinen er satt i sving og jeg tror at noen av rommene i 1 etasje trenger en runde med støvsugeren.

Sitter også og funderer på om en skal dra kortet for å sikre seg ny mobil. Den nåværende har jobbet siden 2010, så kanskje på tide da batteriet er heller dårlig samt at den lader elendig. Dagens høydare blir Rosenborg-APOEL i CL-kvalifiseringen.

Ha en fortreffelig en! :)

Hallo flyfolket - på plass på kontoret i Oslo ! Her skal det kontoreres noen timer før jeg avslutter ved 11-tiden og rolig setter kursen for OSL. Det blir flyavgang til Varna kl 14:05, som oppsatt, håper jeg på. Årets hovedferie legges selvsagt til Bulgarias sommerhovedstad. Regner med å sjekke inn på "hytta", Hotel Odessos ved 1930-tiden lokal tid. Ha en fin-fin onsdag !

Hvordan er hotellprisene der nede? Er det mulig å få til noe rimelig i en ukes tid i starten av august?

God ettermiddag fra en av Nettbuss blå busser. Kursen er satt fra Telemark og retning Sørlandet der resten av uka skal tilbringes. Ellers har man begynt å lure på hva de to siste ferieukene skal brukes til.

Hoi fra Romerike. Litt feriemodus og litt jobbemodus. Hentet ny bil i dag, så blir nok en biltur i efta..

G'onsdag fra Bergerbygda.

Vært på jobb i tre timer, har gjort kjempemye, men ingenting av det jeg egentlig skulle. Nuvel, blir vel ferdig til slutt.

Klar for to fridager resten av uka, og et sted mellom tre og fire timer med Mr. Springsteen og E Street Band i Frognerparken i morgen kveld. YR påstår til og med at været skal bli bra, så det blir nok bra :)

Ha en god en :)

God ettermiddag fra Kristiansund som kan melde delvis overskyet og 20 grader. Vært ute å gått noen timer, nå blir det litt avslapping på terrassen før det blir en tur til. Har vært betydelig mer gåing de siste ukene enn normalt. :)

Retur til Asker på fredag, jobb lørdag og søndag, dagstur til Stavanger på mandag for å hente nøklene til ny studentbolig før det blir avreise til NRT på tirsdag via IST for to uker ferie i Japan.

Ha en fortsatt fin onsdag!

God ettermiddag fra en grønn en retning byen.
To slafedager, et par doble helgeskift og plutselig er det ferie. Igjen. Sommer er herlig :)
Årets Spaniabesøk er berammet til tidlige September. Enkle gleder som Barcelona, Ibiza og Valencia står for tur. Men først altså eksotiske Sandefjord kommende uke.
Ha en sommerklippet onsdag!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

God eftermiddag[emoji3] Så er man tilbake i Amsterdam etter dagens dont. Plutselig skybrudd, måtte søke tilflukt på en indisk restaurant, Ashoka, så da behøver man ikke å tenke på hvor middagen skal inntas i dag. Sent hjem med DY, så blir vel et par øl før hjemreise... Ha en onsdag med bedre vær enn her[emoji106]

Back