F foffen ScanFlyer Blue 28 Oct 2011 #1 Ser på torrentstedet jeg bruker at i dag går første episode av den andre sesongen med "Flying Wild Alaska" på amerikanske tv-skjermer Gleder meg til i morra at jeg kan laste den ned ))
Ser på torrentstedet jeg bruker at i dag går første episode av den andre sesongen med "Flying Wild Alaska" på amerikanske tv-skjermer Gleder meg til i morra at jeg kan laste den ned ))
F foffen ScanFlyer Blue 28 Oct 2011 #4 LN-MOW said: Oi - må begynne å sjekke programmet .. takk for tipset! Click to expand... Bare hyggelig sk931 said: The Twetos er bare en cool familie Hilsen Ole Click to expand... Det er de og jeg er spesiellt stor fan av søstrene Tweto ;-)
LN-MOW said: Oi - må begynne å sjekke programmet .. takk for tipset! Click to expand... Bare hyggelig sk931 said: The Twetos er bare en cool familie Hilsen Ole Click to expand... Det er de og jeg er spesiellt stor fan av søstrene Tweto ;-)
robertaas Helgeturekstremist Medlem 29 Oct 2011 #6 sk931 said: The Twetos er bare en cool familie Click to expand... Ser slik ut...
LN-MOW Flyklapper Medlem 29 Oct 2011 #7 Første episode gikk i går kveld - helt godkjent. Mye turbulent flyving - litt gammeldags sensorround hadde gjort seg!
Første episode gikk i går kveld - helt godkjent. Mye turbulent flyving - litt gammeldags sensorround hadde gjort seg!