Falcon 50 - HDR Versjon II

Toby91

ScanFlyer Silver
Heisann! :)

Etter forrige falcon HDR bilde, hadde eg liggende 3 ulike eksponeringer eg tok før de eg brukte til forrige bilde, så eg tenkte å ta til meg litt konstruktiv kritikk fra forrige tråd og prøve meg igjen, denne gangen har eg tatt litt mindre glorie og litt lysere fly som påpekt :) Men samme flotte himmel som sist.

5087436958_6b0ec8c54d_b.jpg

Så hva sier folket nå? Kommentarer er like godt mottat som sist, såvel som konstruktiv kritikk :)

Ha en flott helg videre!

Mvh Tommy

Waou! For et supert bilde!
Den himmelen i bakgrunnen var jo bare helt super!
Denne har du vært særdeles heldig med!

BF:cool2

Fy fa.. det blev råbra dette, tror jeg må prøve at leke med dette også :) men personligt syns jeg bildet er mye bedre nu enn det første, på det første virket det litt "Colgate" med så mye lys runt om flyet, nu er det bare ett utroligt smukt og flott bilde, ser gjerne mer av dette i fremtiden !!

MVH Torben

Synes dette ble mye bedre etter at glorien ble borte:D
Flott og enkel logo nederst, men forstår ikke hvorfor du også har tilsvarende felt øverst. Blir litt ødeleggende for helheten.

Hehe, takker for hyggelig respons! :D

men forstår ikke hvorfor du også har tilsvarende felt også øverst. Blir litt ødeleggende for helheten.

neh, syns du det? :) Bruker den som en ramme eg da, men kan jo prøve en uten da :)

Attachments

• Falconjet HDR.jpg
    Falconjet HDR.jpg
    71 KB · Views: 209
neh, syns du det? Bruker den som en ramme eg da, men kan jo prøve en uten da
hehe, men på det siste vedlagte bildet er jo feltet øverst borte og da blir det mye bedre....
Skal du ha felter både oppe og nede, bør kanskje disse ha en solid farge, og ikke gjennomsiktige( i hvert fall oppe)?

Back