• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Eksperimentelt & litt til!

Oida, her var det skjedd mye siden i går kveld! :lol: Takker for utrolig hyggelig respons på bildene! :D Ser jo såklart mer av det :D Og så skal vi ikke se bort fra at det kommer mer med tiden.

Men hva er "HDR" - er det en innstilling på kamera? Eller er det billedbehandling av noe slag?

Ang, HDR, så er det ikke direkte en innstilling på kameraet men på sett å vis. Man skal stille kameraet til å ta 3 bilder med forskjellige eksponeringsnivåer, på denne måten kan man ta de 3 bildene og legge de sammen i f.eks photoshop med funksjonen "Merge to HDR" og deretter så leker eg meg litt med innstillingene som er mulig for å skape et litt fargerikt resultat, som denne: :)

5087436958_6b0ec8c54d_b.jpg

Mvh Tommy

Dette er jo rett og slett helt sinnsykt bra! Helt klart de beste bildene her inne på lenge! Jeg mistet nesten pusten et øyeblikk her:)

Dette ER vakkert :D En samling bilder det lyser gull av!

Det er klart at du ikke har redigert deg bort her;)

Helt fantastisk. Du får begynne å gi ut et "PhotoShop AirMagazine" Melde meg som ab. med det samme:) Må være gøy å kunne skape alt dette.

Back