Facebook hacking/profil

sk931

ScanFlyer Rusty
Hej Alle sammen
Jeg har ikke være aktiv herinde i meget lang tid....men men nu skal jeg gøre opmærksom på at jeg har være ude for et IDENTITETSTYVERI på Facebook.

Vedkommende som har taget ejerskab af mion gamle profil har bl.a lagt en masse op om boreplatforme..Jeg har selv blokeret og anmeldt ham til FB, som kom retur med at den "stjålne profil" ikke er imod FB algoritmer..
Derfor skal jeg bede alle, som har haft mig som ven på FB om at blokere og hvis mulig anmelde den profil, som har en mand i en hvid polo bluse, da det er den profil, jeg ikke kan fjerne.

Min nye profil har som coverbillede SAS mindestenen i LAX og mit profil billede er af mine dejlige små aber, som jeg passer i ReePark her i Ebeltoft..
Jeg har mistet mange af mine billeder, som var på FB og mange af de sider jeg var med på...Især mine gamle SAS sider er ikke tilgængelige for mig..

Desværre er der en del, hvor jeg ikke bare kan lave en ny venneanmodning på...de skal komme fra dig...så for mig er det hlet forfra på FB, hvor jeg har været med siden 2008...
Jeg håber naturligvis at jeg forstsat kan finde nogle af jer på FB igen...
Og hvordan startede det så....
Jo på Messenger fik jeg en anmodning der startede med...."jeg har brug for hurtig hjælp...og så noget med Ambassadør for et eller andet...jeg fik den fra en veninde, som er læge og jeg spurgte , desværre i samme MSG , om den var korrekt, og ja det var den....Så jeg var så naiv at jeg åbnede den..og så var skaden sket......

Men at FB synes at et indetitets tyver er helt ok, ja det kan jeg ikke forstå....Jeg skrev i "hans" profil hvad jeg mente om ham...i et sprog som jeg tror FB reagerede på...det håber jeg...men som sagt...slet denne gamle profil og evt. anmeld den....
Stor hilsen til alle fra
Ole

Back