"Få raskt et gullkort"

Re: "Få raskt et gullkort"

Kastede mig selv over 2x PRG, men da jeg kiggede sidste uge var der rimelige priser til NCE også. Ville dog gerne begrænse flytiden mest muligt, så PRG var bedst for mig - og billigst ;)

Husk på at flyturen fra CPH til PRG er for kort til at de serverer Wraps ;)

1:15 minutter og man klarer ikke en servering? - nå, men der er ihvertfald brug for kaffe på turen!! :-)

Da har jeg fått inn poengene for begge turene mine. Medlemsnivået er fremdeles sølv, så her er det bare å ringe... Hadde i det lengste håpet at det skulle gå automatisk.

"Få raskt et gullkort"

Da har jeg fått inn poengene for begge turene mine. Medlemsnivået er fremdeles sølv, så her er det bare å ringe... Hadde i det lengste håpet at det skulle gå automatisk.

Keep us posted. Tror kanskje at status bruker litt lenger tid på å oppdatere seg? Eller skjer dette samtidig som poengene oppdateres?

kunne det være, at det er en kampagne og den skal være overstået før man giver statusen? - så det er per 1.11 hvor den løber ud?

Har og fått kreditert to tur/retur Plus flighter, fortsatt ebs. Ingen grunn til å ringen ennå, mener å ha lest at det skal ta 10-14 dager. Så får man selv tolke om det betyr til man får oppdatert status eller nytt fysisk kort i hånda.

"Få raskt et gullkort"

Om jeg bestiller billetter til november nå (uten EBG), vil jeg da få alle fordeler i november når jeg reiser (når kontoen forhåpentligvis er oppdatert til EBG)? Type fasttrack/Lounge etc, eller klarer de ikke fange dette opp og fysisk kort er vel neppe ankommet.

Om jeg bestiller billetter til november nå (uten EBG), vil jeg da få alle fordeler i november når jeg reiser (når kontoen forhåpentligvis er oppdatert til EBG)? Type fasttrack/Lounge etc, eller klarer de ikke fange dette opp og fysisk kort er vel neppe ankommet.
Du kan endre bonusnummeret ditt i etterkant av bestilling via f. eks. Lufthansa sine sider. Da skal du automatisk få EBG i systemet.

Funker dette også på bonusbilletter? Altså å endre bonusnummeret.. ?

Takker for svar ILS2.. For et vanvittig opplegg. Hvorfor i alle dager må jeg inn via LOT Polish sine nettsider her :-D

Takker for svar ILS2.. For et vanvittig opplegg. Hvorfor i alle dager må jeg inn via LOT Polish sine nettsider her :-D
Fordi de både er bedre (endringer fungerer) og dårligere (de klarer ikke å begrense til egne flighter) enn SAS IT! :colgate:

Har og fått kreditert to tur/retur Plus flighter, fortsatt ebs. Ingen grunn til å ringen ennå, mener å ha lest at det skal ta 10-14 dager. Så får man selv tolke om det betyr til man får oppdatert status eller nytt fysisk kort i hånda.

Jeg tolker det slik at kortet skal være meg i hende om 14 dager. Kampanjen sier du blir gull når du har gjennomført 2 turer i plus; det står ingenting om at det kan ta flere uker før statusen er oppdatert. Jeg anser derfor min del av avtalen oppfylt, og ringer inn i morgen for å sørge for at SAS holder sin del. Litt bastant må man få lov til å være ;)

Jeg tolker det slik at kortet skal være meg i hende om 14 dager. Kampanjen sier du blir gull når du har gjennomført 2 turer i plus; det står ingenting om at det kan ta flere uker før statusen er oppdatert. Jeg anser derfor min del av avtalen oppfylt, og ringer inn i morgen for å sørge for at SAS holder sin del. Litt bastant må man få lov til å være ;)

Kjør på! Hold oss gjerne oppdatert :)

"Få raskt et gullkort"

Hear hear.. Keep us posted! Blir spennende å høre hva de sier!

GinTonic: Du har jo fått alle poeng inn etc, så her føler jeg at du også må ringe og stresse de ;-)

Min EB periode går ut oktober. Og i September passerete jeg 45000, og mine sider hos SAS.NO viste da gull status. Etter at vi kom til oktober sier nå systemet at jeg har 49000 og noe poeng og har nesten gull for neste periode...
Jeg har vel gull for neste periode da jeg opptjente kravet før de nye reglene kom ? Tenkte å fylle opp en annen konto på de siste turene denne mnd...

Back