Ståle
Amatør
Re: "Få raskt et gullkort"
T.o.m. 31 oktober håper jeg!?
eisene må være foretatt før 31. oktober.
eisene må være foretatt før 31. oktober.
Så man kan jo tilke det som "til" eller "t.o.m."mellom Norden og Europa mellom 30. september og 31. oktober så oppnår du Gullkort
...
bestill og reis 30. september til 31. oktober 2013
EBG gir fast track, 25% bonus og større sjanse for op-up hos SAS i tillegg til "standardfordelene" med *G som man får med A3. Men A3*G har man (til de endrer vilkår) ikke bare tre år med gull, man kan rebestille kortet hvert år og får forlenget med et år om gangen så lenge man krediterer én flight pr tredje år. Og A3 har noen greie uttaksmuligheter, f.eks. 21 000 for domestic First én vei i USA, eller business intra-Asia.Frister dette.. får vurdere i løpet av uken om jeg booker eller ikke. Har kommende flighter som gir meg 15k poeng hos enten SK eller A3. En etterfølgende milage run med A3 for kr 2-3000 og vips så har man gull i hele tre år.
Ulempen er at jeg trenger poengene mer hos SK, hvor jeg om ikke lenge ønsker å booke min tredje CT på IC i C....
EBG gir ...større sjanse for op-up hos SAS
Hehe. Tenkte først og fremst på longhaul. Men man kan si hva man vil om Plus, jeg er heller ikke veldig begeistret for det - men det er likevel bedre enn Go, tross alt. Sannsynligheten for ledig midtsete er også større der, selv om det finnes eksempler på 100% load i Plus og ledige seter i Go (noshow, innkjøringsproblemer, menneskelig svikt?). Med unntak av akkurat tilfellet du nevner (vindu/midtgang -> midtsete) hadde jeg tatt wrapklasse og et par glass vin/GTs og en salat på SAS' regning any day.Du mener større mulighet for at man kanskje får en gratis wrap i 3B enn 11C som man valgte under innsjekk :lol:
Hehe. Tenkte først og fremst på longhaul. Men man kan si hva man vil om Plus, jeg er heller ikke veldig begeistret for det - men det er likevel bedre enn Go, tross alt. Sannsynligheten for ledig midtsete er også større der, selv om det finnes eksempler på 100% load i Plus og ledige seter i Go (noshow, innkjøringsproblemer, menneskelig svikt?).
Men hvis de OpUper på shorthaul så er det neppe fordi det er så god plass foran, da kunne de kunne flyttet "gardina", så jeg ville regnet med midtsete hvis det plutselig skjer.
Jeg avbestilte akkurat BGO-OSL-NCE t/r i morgen og 15/10, kanskje det har frigjort et par billige seter.Har noen tips til hvordan man kan finne billigst/greieste løsninger på disse reisene? Må man rett og slett trykke inne på sas.no og prøve forskjellige destinasjoner/datoer helt tilfeldig, eller finnes det en lettere måte som undertegnede ikke har skjønt?Skjønner at PRG og NCE er populære mål...
Jeg er pr nå bosatt i Bergen, men har gode muligheter for å posisjonere meg til Oslo da jeg også har leilighet der.
Har noen tips til hvordan man kan finne billigst/greieste løsninger på disse reisene? Må man rett og slett trykke inne på sas.no og prøve forskjellige destinasjoner/datoer helt tilfeldig, eller finnes det en lettere måte som undertegnede ikke har skjønt?Skjønner at PRG og NCE er populære mål...
Jeg er pr nå bosatt i Bergen, men har gode muligheter for å posisjonere meg til Oslo da jeg også har leilighet der.
Avbestilling er ikke mulig, vennligst kontakt SAS Customer Contact Center tlf. (+47 915) 05400
Hvorfor får jeg denne på en bestilling jeg har til Nice i Plus?
Jeg fikk det samme, avbestilte via chat i stedet.Avbestilling er ikke mulig, vennligst kontakt SAS Customer Contact Center tlf. (+47 915) 05400
Hvorfor får jeg denne på en bestilling jeg har til Nice i Plus?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.