F35-video (splittet)

Re: Ny kampflybase Bodø vs Ørlandet

Jøss, flyr det også, det viste jeg ikke...... :spin

Last edited:

Det kan jeg skrive under på... Så de fløy F-35 på KNFW (Naval Air Station Fort Worth (Joint Reserve Base))... sommeren 2010... Spesiell sak. Ser ut som om den er produsert av britene ;)

tuff video! men det verkligen inte ett vacker flyg... inte i mina ögon, ett badkar med vingar

Det kan jeg skrive under på... Så de fløy F-35 på KNFW (Naval Air Station Fort Worth (Joint Reserve Base))... sommeren 2010... Spesiell sak. Ser ut som om den er produsert av britene ;)

Interessant, da kan du gi din subjektive lydopplevelse sammenlignet med flymaskiner du har vært borti både treningsmessig og i jobb. (Jeg forventer ikke at referansen er Allison, men mer mot P&W 100 ;) )

Last edited:

Sklir litt vekk fra tema nå, men jeg så en dokumentar i går, om å bryte lydmuren. Det ble sagt at den største katastrofen for britisk luftfart/ teknologi noensinne, var å kansellere M-52 . De var da minst et år foran Bell, med sin X-1.

Last edited:

Jeg syntes vi burde ha F35B vertikal take off og F35C med en egen hangarskip flåte! :fly

ENBO: husker ikke lyden så godt! Det kan hende årsaken til det er at jeg var mer overrasket over å se flyet enn å huske på å sammenlikne lyden med F-16 ;)

Back