Det kan jeg skrive under på... Så de fløy F-35 på KNFW (Naval Air Station Fort Worth (Joint Reserve Base))... sommeren 2010... Spesiell sak. Ser ut som om den er produsert av britene
Det kan jeg skrive under på... Så de fløy F-35 på KNFW (Naval Air Station Fort Worth (Joint Reserve Base))... sommeren 2010... Spesiell sak. Ser ut som om den er produsert av britene
Interessant, da kan du gi din subjektive lydopplevelse sammenlignet med flymaskiner du har vært borti både treningsmessig og i jobb. (Jeg forventer ikke at referansen er Allison, men mer mot P&W 100 )
Sklir litt vekk fra tema nå, men jeg så en dokumentar i går, om å bryte lydmuren. Det ble sagt at den største katastrofen for britisk luftfart/ teknologi noensinne, var å kansellere M-52 . De var da minst et år foran Bell, med sin X-1.
ENBO: husker ikke lyden så godt! Det kan hende årsaken til det er at jeg var mer overrasket over å se flyet enn å huske på å sammenlikne lyden med F-16