Fine bilder. Er veldig takknemmelig for at jeg for lengst har dimmet som F-16 Våpensystemassistent og at jeg slipper å pusse gun og flyskrog etter skyteperioder.![]()
Hehe CRC er et fint middel å vaske med. Henger en AIM-9L på høyre vinge (stasjon 9), og det er et missil og ingen rakett og ineeholder ingen sprengstoffer.Takk
Ja det ser ut som en ganske omfattende jobb. Må vel litt sterkere saker til enn Zalo
Ser at det er en rakett igjen på høyre vinge. Kan være godt å ha en i reserve til man er hjemme igjen (ikke godt å vite hvem som kan dukke opp langs Norske kysten .....;-) )
Nice!
Sjeldent F-16 berører Tromsø med nesehjulet?
Ah, jeg får vondt i øynene av bare tanken på CRC. :drunk:Hehe CRC er et fint middel å vaske med.
Hehe CRC er et fint middel å vaske med. Henger en AIM-9L på høyre vinge (stasjon 9), og det er et missil og ingen rakett og ineeholder ingen sprengstoffer.![]()
Den som henger på brukes til trening. Les mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/AIM-9_SidewinderCRC kan brukes til så mangt!
Hva brukes en AIM-9L til?
Nice!
Sjeldent F-16 berører Tromsø med nesehjulet?
CRC kan brukes til så mangt!![]()
For å spesifisere, AIM-9L inneholder gjerne eksplosiver, men akuratt denne er en treningsrakett (betegnet som "Inert") som mangler stridshode og rakettmotor og bruker tekniske duppeditter (usikker på om de er i stand til å benytte Link 16 for å "snakke" med de deltagende flyene) for å simulere kampLN-AØR said:Hehe CRC er et fint middel å vaske med. Henger en AIM-9L på høyre vinge (stasjon 9), og det er et missil og ingen rakett og ineeholder ingen sprengstoffer.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.