BILDER TRENGES!
Busy Bee of Norway var det andre flyselskapet i Norden som tok i bruk jetfly. Først Learjet 23 og deretter tre HS-125 LN-NPA, NPC og NPE.
LN-NPA var i bruk i Busy Bee fra 1968 til 1972. Dertetter ble den solgt til Storbritannia som G-AVAI og den er tilbake i Storbritannia nå. Kun den fremre biten av skroget er igjen. Flyets eier har en Facebookside på flyet:
http://www.facebook.com/#!/pages/HS-125-G-Avai-LN-NPA/193146880707056?sk=info
Andy har bedt meg om hjelp. Han ønsker å lakke den ene siden i Busy Bee farger og trenger bilder. Og det er her dere, kjære forumister, kommer inn!
Kontakt Andy på andyrawden krøllalfa hotmail.com eller via flyets FB-side. Og del gjerne bildene med oss. Jeg har noen bilder i arkivet som kommer om litt.
Hvis jeg får dette til så er 7 bilder vedlagt.
Jeg har introdusert dette forumet til Andy.
Hilsen
FK-27
Friendship Forever.
Busy Bee of Norway var det andre flyselskapet i Norden som tok i bruk jetfly. Først Learjet 23 og deretter tre HS-125 LN-NPA, NPC og NPE.
LN-NPA var i bruk i Busy Bee fra 1968 til 1972. Dertetter ble den solgt til Storbritannia som G-AVAI og den er tilbake i Storbritannia nå. Kun den fremre biten av skroget er igjen. Flyets eier har en Facebookside på flyet:
http://www.facebook.com/#!/pages/HS-125-G-Avai-LN-NPA/193146880707056?sk=info
Andy har bedt meg om hjelp. Han ønsker å lakke den ene siden i Busy Bee farger og trenger bilder. Og det er her dere, kjære forumister, kommer inn!
Kontakt Andy på andyrawden krøllalfa hotmail.com eller via flyets FB-side. Og del gjerne bildene med oss. Jeg har noen bilder i arkivet som kommer om litt.
Hvis jeg får dette til så er 7 bilder vedlagt.
Jeg har introdusert dette forumet til Andy.
Hilsen
FK-27
Friendship Forever.