euroshell + trumfkort?

nissen

Newcomer
Jeg har euroshell-kort (ikke mastercard) fra arbeidsgiver til firmabilen. Vet noen om det vil fungere å bruke privat trumfkort før dette for å opptjene trumfbonus?

Svaret er "nja". du kan registrere kortet på trumf.no, og da får du bonus. Men om det er lov er vel opp til arbeidsgiveren din. Det vil jo stå "trumf registert" på kvitteringene, men ikke på "kontoutskrift)

Svaret er "nja". du kan registrere kortet på trumf.no, og da får du bonus. Men om det er lov er vel opp til arbeidsgiveren din. Det vil jo stå "trumf registert" på kvitteringene, men ikke på "kontoutskrift)

Har du prøvd dette selv? Hvordan registrerer du kortet? Trodde du måtte registrere konto nr jeg.... Står bare kort nr på disse kortene.

Du må ha Shell mastercard for å knytte trumf opp imot Shell, eller bruke ditt eget bankkort.
Euro Shell går ikke....

Men trådstarter spør vel om mulgiheten for å bruke trumfkort FØR han betaler med euroshell. Og vanlig trumfkort bør vel gå, eller? Er jo i grunnen bare å prøve....

Men trådstarter spør vel om mulgiheten for å bruke trumfkort FØR han betaler med euroshell. Og vanlig trumfkort bør vel gå, eller? Er jo i grunnen bare å prøve....

Det har jeg prøvd, det virker IKKE...

aha jeg leste litt feil når jeg ga mitt svar. Så lenge du ikke har kontonummer på kortet så får du ikke poeng.

Hvis du bruker manuell og betaler inne på stasjonen virker det. Jeg trekker Trumfkortet i kassen før jeg betaler og er rimelig sikker på at jeg får trumfbonusen. Dette uansett hvilket kort jeg bvetaler med eller kontant .

Hvis du bruker manuell og betaler inne på stasjonen virker det. Jeg trekker Trumfkortet i kassen før jeg betaler og er rimelig sikker på at jeg får trumfbonusen. Dette uansett hvilket kort jeg bvetaler med eller kontant .

Det skal jeg prøve! Har akkurat bestilt nytt trumfkort nå. Har klart å rote bort det gamle men bruker stort-sett trumf-visa til det meste så har ikke hatt behov. Kom bare til å tenke på denne muligheten og det kan fort bli et par poeng av dette også :-)

Er ganske så sikker på at jeg prøvde det engang.....
Men da fikk jeg ikke noe trumf. Bruker du "firma" shell kort til betaling da?

Dette virker ikke. Trumf-kort er kun for privat bruk, og i Shells systemer er det bevisst lagt inn sperrer mot å samle Trumf når det betales med euroShell, som kun utstedes til bedrifter/offentlige etater.

Men, alle andre betalingskort som Shell aksepterer (BankAxept, Visa, MasterCard) kan kombineres med Trumf.

Har aldri sjekket på utskriften om det funker, men står iallefall på skjermen at Trumf er registrert.
Da tar jeg trumf kortet inn i automaten før shell kortet.

Back