Originally posted by dc-8-63
Naa har jo ikke KLM justert Wings ennaa, og det er ting paa gang ogsaa hos KLM (les Air France)...ja det er en overgangs fase...og i den fasen vil SAS i likhet med BA tape noen passasjerer....og maa konkurrere paa andre felter....
Originally posted by dc-8-63
Kostnader...bonus systemene koster alltfor mye....selv med god styring og kontroll forblir det dyrt...og med dagens fuel kostnader, ser man paa absolutt allt. At KLM ikke har kommet med sine endringer ennaa har med sammenkjoering mellom Wings og Frequence Plus....
Originally posted by TOS
Dersom det er for kostbart å administrere programmene så bør vel selskapene legge ned hele ordningen.
jy
Originally posted by RH
Originally posted by TOS
Dersom det er for kostbart å administrere programmene så bør vel selskapene legge ned hele ordningen.
jy
For noen selskaper må dette unektelig være kostbare ordninger. Etter en tur med AF for to år siden får jeg ennå ofte brev med ulike tilbud. Desom dette sendes alle medlemmer må det koste.
SAS har tydelgvis endra rutiner. Nå er det lenge siden jeg fått post fra Eurobonus.
Originally posted by DY
Og jeg fikk brev fra KLM i dag...med tilbud om å registrere meg på mail og dermed få 500 ekstra poeng og e-maiol fra Flying Dutchman i framtiden. Smart!
Originally posted by TOS
..men fortsatt er det ingen som har kunnet forklare (meg) hvorfor man kutter bonusopptjeningen på de billigste billettkategoriene. Kostnadene er i stor grad faste kostnader som er der så lenge programmet eksisterer.
jy
Originally posted by Trety
Originally posted by TOS
..men fortsatt er det ingen som har kunnet forklare (meg) hvorfor man kutter bonusopptjeningen på de billigste billettkategoriene. Kostnadene er i stor grad faste kostnader som er der så lenge programmet eksisterer.
jy
Det var ingen her som kunne svare, så vi sørget for å dra diskusjonen ut litt forskjellige retninger i det håpet at du ble forvirret og glemte hele greia. Jeg innser nå at det ikke fungerte...:hoho
![]()
Originally posted by Superhai
Husk at man endrer poeng kun for de billigste billettene, for at det skal lønne seg og få et bedre produkt når man velger dyrere billetter.
Originally posted by EB
Aftenposten (i dag lørdag) har en bra vinkling på saken. De bruker en fra NHH i Bergen som ikke ser at dette er skadelig for SAS. Det blir større valgemuligheter... Han tror faktisk at SAS vil få flere (som ikke betaler billetten selv) til å velgen en billetttype som gir flere poeng. Med dette vil SAS få en høyere gjennomsnittspris. At det ikke skal gi like mye poeng for alle billetter er jo også innlysende...det bør stå i forhold til prisen man betaler. Uansett som Aftenposten påpeker så vil alle også de som betaler minst få gjennomgående innsjekk og ikke minst kompensasjon hvis flyet ikke skulle gå...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.