Smør deg med tålmodighet... Tar raskt et halvår...
Tuller du? Halvt år?
Web-skjemaet fungerer aldri for meg, må alltid fylle ut pdf-skjemaet pga at navnet mitt inneholder norsk spesialtegn og dermed matcher ikke navnet på billettene navnet på eurobonus-kontoen. Sier feilmeldingen ihvertfall. Bare et mindre irritasjonsmoment, men burde vært en smal sak å fikse dette med programvare.
Jeg måtte nylig sende inn via e-post, siden online-skjemaet ikke vedkjente seg MFM (Macau) som en gyldig flyplasskode, og da fikk jeg tilbake et automatisk svar om at "Due to heavy demand, please be informed that it may take up to 5 weeks from the time we received the request, for points to be credited into your account."
Our partner has confirmed that <flight> is not valid for accrual of EuroBonus points.
Billettnummeret står helt til ventre på linja med beløpet på kvitteringene jeg får fra VIA.Off.. Går snart helt i FISTL. Skjer støtt og stadig at ikke EB poeng blir registrert selv om EB kortet mitt ligger inne. Reisene mine blir stort sett bestilt gjennom VIA travel, så jeg får ikke kvittering på bestillingen med billettnummer!
Når jeg da skal etterregistrere poeng må jeg jo ha billettnummeret! Noen som vet om noe annet sted jeg kan finne det?? Burde absolutt kunne funnet bestillingen uten å måtte ha dette!