Eurobonus Retro reg: Naa trenger du ikke spare paa boardingkortene lengre!

Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Står kun billettype og referansenr på utdraget jeg får fra VIA..

Det skjer tilsynelatende ganske ofte (iallefall med meg) at folk ikke får registrert alle segmentene av en reise. Typisk er 3 av 4 osv. Samt at når man forsøker etterregistrering så får man beskjed om at etternavnet ikke stemmer overens.

Fant ved en tilfeldighet ut at denne beskjeden gikk bort, da jeg gjorde nytt forsøk etter 2 måneder.

I mellomtiden hadde retroreg registrert leg 3 & 4 av 5 (de 2 første kom som de skulle)

Hadde jeg vært litt mer paranoid og konspiratorisk anlagt, og dette hadde vært ett annet selskap. Da hadde jeg antakeligvis begynt å tro at de spekulerte i dette :)

Uansett. Her bør SAS rydde opp.

Det skjer tilsynelatende ganske ofte (iallefall med meg) at folk ikke får registrert alle segmentene av en reise. Typisk er 3 av 4 osv. Samt at når man forsøker etterregistrering så får man beskjed om at etternavnet ikke stemmer overens.

Uansett. Her bør SAS rydde opp.

Ja, det er stort sett ved bestillinger med fler segmenter det er en som detter av lasset. Så ofte som det skjer, er det like før konspirasjonsteoriene ruller selv om det gjelder SAS i dette tilfellet! Sendte en mail via hjelpskjemaet på sas.no.. Fikk svar at behandlingstiden var 2-3 uker før jeg kunne forvente svar!

Fløy EVE-OSL-EVE for noen dager siden sammen med ungene. For reisen nedover kom EB poeng på konto dagen etter, men for returen så spurte maskinen ved innsjekk noe slikt som "Vil du legge til EBx nnnnnnnnn for Barn1 Etternavn", der barna har samme etternavn som meg.

Det som var merkelig var at den spurte om den ville bruke mitt EB-nummer på ungene sine billetter. Grådig som jeg var så svarte jeg "JA", i håp om at det var en feil i systemet og jeg fikk dobbelt opp med poeng. Nå sitter jeg derimot her med skjegget i postkassen uten noen poeng. Når kan jeg forvente at disse poengene dukkker opp?

Back