Eurobonus poeng-promos 2013

Peppep

ScanFlyer Gold
Jeg fikk mail med "Bonus Challenge" nå.

Har noen erfaring med hva som teller med? Må det være bestilt samtidig som en tur/retur? Jeg har f.eks. bestilt BGO-SVG og SVG-BGO hver for seg, går det? Vilkårene gir ikke noen veiledning, verken den ene eller andre veien.

Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Jeg fikk mail med "Bonus Challenge" nå.

Har noen erfaring med hva som teller med? Må det være bestilt samtidig som en tur/retur? Jeg har f.eks. bestilt BGO-SVG og SVG-BGO hver for seg, går det? Vilkårene gir ikke noen veiledning, verken den ene eller andre veien.

Tidligere har "alt" telt med og en enkelt tur = en halv tur-retur

Mottok også en Bonus Challenge. For 6 t/r får jeg 64000+grunnpoeng, ca 72K. Kostnad for 6 t/r innenriks er litt over 8K. Tja...noen synspunkt?

WTF! Jeg makser ut med 48100 etter åtte t/r.... Sender mail til EB sporenstreks....
:-)

Si fra om meg også da Molinari!

Maks 48000 her også.... Og typisk at jeg har en t/r 15 Sept (starter 16 Sept dette..) og en t/r USA den 3 Nov... (og slutter 31.10..).

Så blir nok ikke noen suksess-historie denne gangen gitt.. Satser på 4 t/r i perioden, og sier meg fornøyd med det. '

Har en 3-4 flights med Brussels Airlines booket i kampanjeperioden allerede også, så er vel begrenset hva mer man rekker.. hehe. :)

Kim

Og jeg makser ut på 24 000 poeng. Tror de kanskje at jeg kommer til å fly 8 tur/retur uansett??

Fikk mulighet til 48100 poeng for 7 tur/retur, jeg prøver på det.

Skjønner at jeg har vært heldig, så dere anbefaler at jeg går for en milagerun?

Fikk selv mulighet til 16,000p for 6 t/r. Syntes ikke at det var særlig sprekt

Skjønner at jeg har vært heldig, så dere anbefaler at jeg går for en milagerun?

Kjør på, Bergen-Stavanger er billigste segmentene du får i Norge. 72k er "nesten" en tur til USA i biz.

Dette er urettferdig jeg fikk 24000 for 7 t/r
Er det sånn at gode kunder får dårligere deal.

Fikk 32100 for 7 t/r. Dumt jeg har reiser som osl-cph-bgo og fra-osl-bgo upcoming som vel ikke telles

64200 på 8 reiser... Frister, men studentlommeboken sier nei... Det kjipeste er at jeg har en London-tur som avsluttes den 15... :(

Er det sånn at gode kunder får dårligere deal.
Det er vel heller slik at gode kunder ikke får ta del i dealer. Kan ikke huske sist jeg fikk tilbud om å delta i Points Booster.

Det er vel heller slik at gode kunder ikke får ta del i dealer. Kan ikke huske sist jeg fikk tilbud om å delta i Points Booster.

Jeg har nok vært en relativt god kunde det siste året, første OSL-CPH nesten hver uke og nå OSL-BGO.
Fikk som nevnt tidligere nå tilbud om 48100 ekstrapoeng hvis 7 t/r, dog fikk jeg ikke noe tilbud om å være på den Point-Booster som var for litt tid siden.
Så langt klarer jeg ikke å finne så mye logikk i hverken hvem som får Point Booster eller hvor gode tilbud vedkommende får...

Jeg pleide å få ganske spreke poengsummer, men denne gangen var det kun 24100 for 7 t/r, noe jeg mistenker har med at det har vært ukependling i det siste.

Jeg pleide å få ganske spreke poengsummer, men denne gangen var det kun 24100 for 7 t/r, noe jeg mistenker har med at det har vært ukependling i det siste.

16.000 for 6 t/r og jeg har knapt vært i lufta med SAS siste året, annet enn med award-billetter.

Jeg får også mulighet til maks 16.000 poeng. Sikkert pga. jeg fløy OSL-CPH-EWR på eurobonus-poeng i år, samt TRF-CPH-TXL. Det typisk nå er at jeg starter to tur-retur reiser 14. september - et par dager for tidlig.

ok, da heller jeg mer mot at det er helt vilkårlig hva man blir tilbudt.

Back