Eurobonus nedetid 12-15 mai 2017

Da har jeg gjort akkurat som du sier. Testet i safari, chrome og firefox. Det feiler hver gang på OSL-TXL, KSU-TXL. Det går fint med OSL-CPH, OSL-LHR, OSL-AMS og OSL-CDG. Derfor jeg tror det har noe med Cityjet sine CRJ900-destinasjoner. Kan du teste KSU-TXL (månedsvisning)?

Testet den ruten, fungerte ikke så godt. Jeg har selv booket til Hamburg og Düsseldorf uten problemer. Rart at akkurat Berlin skal være så problematisk, men da er vel beste måten å booke på å ringe til 05400, samt kjefte litt på de så de får orden på systemet! :)

Det uttales vel mer eller mindre "Jurobonus trip", som dermed starter med konsonant.

Jeg uttaler det på norsk: EURObonus-trip, men som jeg skreiv; er nok bare meg :D
 
Om det er sånn at det har skjedd noko med Travel Cash etter den nedetiden? Siden nedetiden (trur eg) får eg ikkje logget meg inn der...det kommer bare "systemfeil". Hadde liksom tenkt å bestille Eurobonus kort med Travel cash nå.
 
Har EB vært nede igjen?
Min account activity har ikke blitt oppdatert siden 13 juni. Siden da har jeg hatt 5 segments med SAS, men ingen av de har dukket opp i activity oversikten. Den tidligste flighten var 20 juni... Noen andre som opplever det samme?
 
Har EB vært nede igjen?
Min account activity har ikke blitt oppdatert siden 13 juni. Siden da har jeg hatt 5 segments med SAS, men ingen av de har dukket opp i activity oversikten. Den tidligste flighten var 20 juni... Noen andre som opplever det samme?
Jeg har fått poeng for en flyvning jeg hadde 22. juni, venter fortsatt på poeng fra en den 26. juni.
 
Har EB vært nede igjen?
Min account activity har ikke blitt oppdatert siden 13 juni. Siden da har jeg hatt 5 segments med SAS, men ingen av de har dukket opp i activity oversikten. Den tidligste flighten var 20 juni... Noen andre som opplever det samme?

Jeg mangler poeng for flights 27, 29. og 30. juni. Sendte mail til gulladressen i går uten at det har avstedkommet noe annet enn autoreply så langt.
Erfaringsmessig så kommer poengene innen tre døgn, eller så må en purre for å få dem.

De 100 ekstrapoengene for Flytoget kom derimot innen to timer etter at togreisen var gjennomført, i samme periode som poeng for flights glimrer med sitt fravær
 
Venter på poeng for fire flighter for en uke siden. Litt tregt nå! Får etterregistrere poengene om en ukes tid hvis de ikke kommer. Ja, flytogpoeng kommer med en gang.
 
Venter på poeng for fire flighter for en uke siden. Litt tregt nå! Får etterregistrere poengene om en ukes tid hvis de ikke kommer. Ja, flytogpoeng kommer med en gang.

Jeg venter på poeng for flygninger 25., 26., 27., 28. og 30.06. Totalt 7 flighter.
 
Venter på poeng fra flygninger 20 juni.
Ser nå at på etterregistreringssiden på sas.no står det:

NB: Poengopptjening hos SAS og Widerøe fra 22/6 2017 og fremover synes dessverre ikke i poengoversikten. Dine poeng vil synes i oversikten så snart problemet er løst.
 
Hva er det med SAS IT?? ikke klarer de å registere poeng, de må nå henvise til classic.sas.no for å få en funksjonell nettside, og de nye blir dårligere og dårligere!
 
Hva er det med SAS IT?? ikke klarer de å registere poeng, de må nå henvise til classic.sas.no for å få en funksjonell nettside, og de nye blir dårligere og dårligere!

Ikke lett med sånn EDB.
 

Attachments

  • uten navn.png
    uten navn.png
    88.6 KB · Views: 223
Jeeez*

*beklager sutring og innholdsløs innlegg, men at de ikke får dette til er helt utenfor min fatteevne. Et selskap som omsetter for 9mrd SEK kan virkelig ikke være bekjent av slike IT løsninger. Grrr.
 
Last edited:
Jeg ser at reisestatistikken (flights siste 12 mnd etc) i appen er oppdatert, så noe skjer tydeligvis. Poeng for flights derimot er fortsatt mangelvare.
På websiden derimot er statistikken helt på bærtur, der kan jeg lese at jeg har tjent ca 195 000 poeng på flyvninger siste 12 mnd, hvilket dessverre/heldigvis ikke er tilfellet.
 
Jeg mangler for 13-23 juni pluss siste uken. Resten kom for to dsger siden, så ja noe skjer. Greit å ha bordingpass som jpeg i tilfelle mer rot.
 
Tikker inn litt og litt. Har fått til og med 29/6 nå.
Derimot har det gått dagesvis siden jeg sendte mail til gold.sas ang dette og utenom autoreply har jeg ikke fått noe svar.
 
Back
Top