Dette er OT, men det der er det samme som jeg har lært i USA.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da har jeg gjort akkurat som du sier. Testet i safari, chrome og firefox. Det feiler hver gang på OSL-TXL, KSU-TXL. Det går fint med OSL-CPH, OSL-LHR, OSL-AMS og OSL-CDG. Derfor jeg tror det har noe med Cityjet sine CRJ900-destinasjoner. Kan du teste KSU-TXL (månedsvisning)?
Det uttales vel mer eller mindre "Jurobonus trip", som dermed starter med konsonant.
Jeg uttaler det på norsk: EURObonus-trip, men som jeg skreiv; er nok bare meg![]()
Jeg har fått poeng for en flyvning jeg hadde 22. juni, venter fortsatt på poeng fra en den 26. juni.Har EB vært nede igjen?
Min account activity har ikke blitt oppdatert siden 13 juni. Siden da har jeg hatt 5 segments med SAS, men ingen av de har dukket opp i activity oversikten. Den tidligste flighten var 20 juni... Noen andre som opplever det samme?
Har EB vært nede igjen?
Min account activity har ikke blitt oppdatert siden 13 juni. Siden da har jeg hatt 5 segments med SAS, men ingen av de har dukket opp i activity oversikten. Den tidligste flighten var 20 juni... Noen andre som opplever det samme?
Venter på poeng for fire flighter for en uke siden. Litt tregt nå! Får etterregistrere poengene om en ukes tid hvis de ikke kommer. Ja, flytogpoeng kommer med en gang.
Hva er det med SAS IT?? ikke klarer de å registere poeng, de må nå henvise til classic.sas.no for å få en funksjonell nettside, og de nye blir dårligere og dårligere!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.