• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Eurobonus-"maling" på SAS-fly

KLMfan

ScanFlyer Silver
Eurobonus-"maling" på SAS-fly

Fikk med meg denne på OSL i dag, ikke beste bildet, men virker som SAS er litt i støtet om dagen.

(Fant ikke noe annet bilde her, men kan hende jeg ikke her lett godt nok)

Attachments

• 1380781_10151951584474359_884077074_n.jpg
    1380781_10151951584474359_884077074_n.jpg
    46.1 KB · Views: 1,899
Re: Eurobonus "maling" på Sas fly

LN-RPM om jeg ikke husker feil fra i går.
Denne maskina var en liten svipptur innom SVG.

Re: Eurobonus "maling" på Sas fly

Så den på BOO i går, da jeg kjørte forbi der. Tenkte at det så nytt ut, men va litt for opptatt med kjøringa.
Spenstig gjort. Hjelper på å være på offensiven. :)

Re: Eurobonus-"maling" på SAS-fly

Dette flyet fløy til Shannon for vedlikehold antakelig tidligere denne uka, og da spørs det vel om dagene som Eurobonus-reklame er talte..?

Dette flyet fløy til Shannon for vedlikehold antakelig tidligere denne uka, og da spørs det vel om dagene som Eurobonus-reklame er talte..?

Ja, det er borte. Man tjener ikke så mye EuroBonus-poeng heller...

Mener jeg hadde denne på OSL-EVE i juni -14.
Ja, LN-RPM har hatt dette liveryet ganske så lenge. Den observante ser kanskje også det at de gamle eurobonus-kortene er med i designet - ikke de nye. Tviler på at de ville ha valgt livery med gamle kort om det ble designet i 2014. Selv har jeg logget denne maskinen to ganger i 2014, en gang i februar og en gang i august. Antar egentlig liveryet har vært på lengre enn det og. Her er et bilde fra september 2013 hvor maskinen også hadde dette liveryet.

@pontusfmelin var i Malaga 3.januar med Eurobonus-kjerra.

928691_353067511542539_15065503_n.jpg

Back