Eurobonus julekalender

40k i M er helt ok. De historieløse vil sikkert elske ev. 80k for C, men så sent som 30. april 2012 var det normalprisen til i USA (kun 60k andre veien). Hadde nok tatt en tur om ikke kalenderen hadde vært full t.o.m. mars.

40k i M er helt ok. De historieløse vil sikkert elske ev. 80k for C, men så sent som 30. april 2012 var det normalprisen til i USA (kun 60k andre veien). Hadde nok tatt en tur om ikke kalenderen hadde vært full t.o.m. mars.

Det var 90K i C med SAS til primo mai

13/12

Trippel Trumf! Overfør 500,- i Trumf-bonus til Eurobonus-poeng og få 1500 Ekstrapoeng.

Har noen fått kreditert de ekstra poengene fra Trumf-overføring 13/12? Jeg har ikke sett snurten av ekstrapoengene ennå.

Jeg gjorde tre overføringer a 500kr, og fikk kun for den første. De andre ble gjort de to neste dagene og utløste dermed ikke bonus. Har klaget, får se om det hjelper.

Fikk første "batch" av poeng fra Fjordkraft i dag.. 2500 poeng, ikke 5000 som "lovet" via julekalenderen!

Ringte og de skulle fikse..

Med andre ord: Viktig å følge opp for at ting skal fungere.. Som vanlig!

Fikk første "batch" av poeng fra Fjordkraft i dag.. 2500 poeng, ikke 5000 som "lovet" via julekalenderen!

Ringte og de skulle fikse..

Med andre ord: Viktig å følge opp for at ting skal fungere.. Som vanlig!

Jeg fikk også bare 2500 poeng har noen andre fått 5000 enda og hvem skal jeg ringe fjordkraft eller sas?

Back