Tror ikke de sitter i Europa.
Bangkok sist jeg sjekket. Er noen år siden.
Tror ikke de sitter i Europa.
Bangkok sist jeg sjekket. Er noen år siden.
Mottak påvirker ikke kval.periode. Du beholder i 3 mnd etter utløp egen periode.Hvordan vil mottak av gullkort påvirke kvalifiseringsperiode og eventuell nedgradering tre måneder etter utløp av kval.periode?
Mottak påvirker ikke kval.periode. Du beholder i 3 mnd etter utløp egen periode.
Det vil si at man må være taktisk på når man mottar/gir bort? En med kval.periode til september som mottar i juli vil i så måte kun ha gull i 5 måneder, sammenlignet med eksempelvis kval. til januar?
Du beholder jo ut inneværende periode, plus neste, så lenge du er minimum 1 måneden inn i perioden. Dog får du ikke de ekstra 3 månedene når du får et "gi bort kort".
Eksempel: min periode starter i juni. I august fikk jeg et gullkort, og det har da varighet ut mai 2019. Så totalt 22 måneder. De 10 resterende måneden denne perioden, plus hele neste periode
Noen som vet om Eurobonus 3.0 kommer snart? (Venter på den nye lifetime gold ordningen som jeg kunne tenkt meg å oppnå. Flyr lite nå så er en avveining.)
Om du har kvalifiseret 10 år på poeng, må være poeng og ikke på antall legs
EB-konsulenten jeg snakket med om dette tidligere i år sa at det også gjaldt antall legs. Noen annet ville og være komplett meningsløst.
Den eksisterende Gold for life ordningen for 60+ har alltid vært kun på poeng, legs har ikke telt med. Dog vet jeg ikke hvordan dette er tenkt å fungere med dette nye konseptet når det en gang måtte bli lansert.
Da er det meningsløst, da det var svaret jeg fikk av SAS, når jeg spurte i sin tid .
Jeg hadde vært gold i +15 år i det året jeg fylte 60. Skjekket da opp om jeg ville få lifetime gold ved fylte 60, og fikk da svar at nei det ville jeg ikke få, om jeg da ikke kvalifiserte på poeng ett år til.
Er dette virkelig noe å investere i?Ok. Min henvendelse/ referanse gjaldt Lifetime gold hvis oppnådd statusen 10 år på rad generelt, ikke ved fylte 60.
Er dette virkelig noe å investere i?
. Etter noen år vil SAS antagelig finne ut at de burde ha en bonusordning og så starte noe nytt.
Foruten at denne ordningen kan fjernes med et pennestrøk så har jo SAS allerede sagt at de ønsker selge Eurobonus.
Nei, det har de ikke.
De har sagt de har vurdert det, men det er ikke det samme.
Hva fremtiden vil bringe vet ikke, men per i dag forsøkes ikke Eurobonus å selges.
Dessuten, etter Air Canada sitt stunt, er det kanskje mindre attraktivt for investorer å kjøpe opp bonusprogrammer
For det første er det jo høyst usikkert hva Eurobonus-programmet vil være i fremtiden og ikke minst hva SAS' forhold til det vil være, nå som det er skilt ut.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.