Fordelen med garantert plass på fly er kun tilgjengelig de tidene av året når flyene ikke er fulleFikk mail i går om midlertidig endring i Eurobonus-fordeler som gullmedlem.
Mailen hadde følgende innhold:
"As a Gold member, you enjoy many benefits that make your travel easier, including guaranteed seats on fully booked flights. This summer, many of our flights are already fully booked. To provide the best service possible to our travelers, we've made some temporary adjustments to our guaranteed seat benefit.
Unfortunately, for you as a Gold member, this means that from 6 July to 31 August, we won't be able to guarantee you seats on fully booked flights within Scandinavia or Europe. On routes to/from USA and Asia, the guaranteed seat benefit will remain unchanged and as a EuroBonus Gold member, you'll still be guaranteed a seat as usual. "
Kall det Eurobonus 2.0 eller 3.0, men det er altså ikke gull alt som glimrer. I allefall ikke om sommeren.
Skjønner den i ferietiden. Det er press nok på de ansatte med fulle fly og galskap på gatene om ikke man skal måtte slite med overbooking over level i tillegg. Godt man gjør NOE for å lette jobben for de ansatte. Og da får de bedre tid til heller å hjelpe de som trenger de. Og de er overrepresentert i ferietiden.
Men hvorfor er dette et større problem om sommeren? Booker man ferie med DY for så å bruke denne rettigheten når det også denne sommeren blir kansellerte fly? (Sorry vet at den var litt slem)
Og som vanlig annonseres "forbedringer" med en hel ukes varsel.
Hvor lang tid tar det vanligvis før SAS reiser blir registrert hos EB? Mangler en reise fra 20. juni, er det normalt at det tar over en uke?
Men hele poenget med fordelen forsvinner. Det er jo når det er fult at dette har verdi. Så enten så leverer man det man selger, eller så endrer mann produktet. At det er kjipt å levere denne tjenesten om sommeren forstår jeg. Men det burde man tenkt på når man laget konseptet.
Hilsen en som knapt har sølv-kort.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fikk mail i går om midlertidig endring i Eurobonus-fordeler som gullmedlem.
Mailen hadde følgende innhold:
"As a Gold member.......
Kall det Eurobonus 2.0 eller 3.0, men det er altså ikke gull alt som glimrer. I allefall ikke om sommeren.
Men da har du hvertfall plass på to flighter, daDu fikk nå hvert fall en mail om det. Mer enn jeg har fått, og jeg har hele to bookinger med de i Juli mnd :drunk:
Du fikk nå hvert fall en mail om det. Mer enn jeg har fått, og jeg har hele to bookinger med de i Juli mnd :drunk:
Edit: De får og ta med seg gjest, så da kommer vi alle inn uansettMå være utrolig fullt der for tiden eller?
Og BGO har jo heller ikke lounge, men vil tro det kommer 17. august... Tenkte ikke på det når jeg bestilte og skulle sånn sett kanskje betalt bittelitt ekstra for å fly via OSL.
fordi de vet, gjennom sitt fantastiske Eurobonus system at jeg allerede har bestilt en langtur og flere småturer i høst. Unødvendig/spam. Og ja, jeg vet #firstworldproblem, men i dagens samfunn med masse data/analytics så burde dette være en smal søk spør du megDet er herlig å ha fri, og ferie kan man neppe få nok av. Så hvorfor ikke bestille en å se fram til i høst? En weekend med god mat, shopping og kultur har man alltid tid til. Og akkurat nå har vi gode priser til noen utvalgte destinasjoner i Europa. Gjelder reiser mellom 21. august og 30. november 2017. Bestill senest 24. juli!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.