Eurobonus 3.0

Har man ikke lenger gratis forhåndsvalg av sete som EB gold? Har booket en flygning i GO (riktignok via tredjepart), men når jeg går inn på sas.no og prøver å reservere seter, så får jeg kun opp muligheten til å velge seter med betaling.

Har man ikke lenger gratis forhåndsvalg av sete som EB gold? Har booket en flygning i GO (riktignok via tredjepart), men når jeg går inn på sas.no og prøver å reservere seter, så får jeg kun opp muligheten til å velge seter med betaling.
SAS har alltid hatt problemer med å håndtere bookinger som ikke er gjort på deres website. Kontakt kundeservice for reservasjon.

Jeg bruker Loungebuddy.
Ok app
Og du får 10$ i avslag på første besøk.
Bare gå til profilen din etter registrering og bruk din egen reference code som er der ,
og registrer den coden på siden der det står "I have a promocode"
så har kontoen din automatisk 10$ i credit. (obs kan være litt knotete.)
Du trenger ikke å kjøpe noe for å få 10$ i credit in på kontoen.

https://www.loungebuddy.com/

Last edited:
Eurobonus er ikke skilt ut, per dags dato. Man kan selvsagt ikke spå fremtiden, men per dags dato er det endel av SAS.

Så akkurat nå ben\veger du deg litt inn i "fake news" territorium

Velvel, SAS har annonsert at Eurobonus splittes ut i eget selskap. Fredag kalte de inn til ekstraordinær generalforsamling i Frösundavik, men det ser ut til at den først og fremst handler om en emisjon. Eivind har flere ganger sagt at Eurobonus som eget selskap skal kunne vise til egne resultater allerede i 2018.

Last edited:
"The ambition is to establish an independent company to demonstrate the value of the loyalty program and our customer data."

Hvilken fordel skal kundene ha av at denne verdien blir "demonstrert"? "Make money fast" på godt norsk og det er kundene og ikke minst de som eventuelt er villige til å betale for dette som det vil gå utover.

Forhåpendtligvis blir det drevet av folk som ser verdien av å skape et attraktivt produkt. Man kan ihvertfall håpe .. ;)

Jeg bruker Loungebuddy.
Ok app
Og du får 10$ i avslag på første besøk.
Bare gå til profilen din etter registrering og bruk din egen reference code som er der ,
og registrer den coden på siden der det står "I have a promocode"
så har kontoen din automatisk 10$ i credit. (obs kan være litt knotete.)
Du trenger ikke å kjøpe noe for å få 10$ i credit in på kontoen.

https://www.loungebuddy.com/
Diners er mye billigere og da lounge fortsatt er inkludert i endel markeder blir man ikke trukket for alle besøk.

Forhåpendtligvis blir det drevet av folk som ser verdien av å skape et attraktivt produkt. Man kan ihvertfall håpe .. ;)
Verdien i et lojalitetsprogram er jo økt omsetning gjennom lojalitet. Hvordan skal en ekstern investor tjene på at SAS har mere omsetning?

Og jeg har sett hvordan økonomer fungerer, de vil se at poeng=penger sendes til et eksternt selskap og vil ønske å redusere denne "kosten".

Last edited:
Noen som er på OSL fredag 20. mellom 10 og 12? Som kan gjeste inn en person på lounge. Loungebuddy hadde ikke kobling mot loungen der.

Ja huff skrekkelig, skal tenke på deg når jeg er innom der i jula

Sånn sett er det vel `skrekkelig´ trangt allerede nå i rush´et. Men flott lounge synes jeg, god vin og mat.
Og paradokset for meg sist var at reisefølget (hun lounge-debuterte) syntes det var så rolig der inne (d var kjåka fullt). :D

Fra midten av januar og til starten av juli ser det ut som om sølvkortkunder med SAS billetter vil få loungetilgang i SAS egne lounger på lørdager

Er det fortsatt noen kredittkort hvor man får sponset årsavgift om man har status? Klarer ikke lengere finne noe info om dette. Er det helt borte?

Back