Blir man nedgradert til nivået under samme dag som opptjeningsperioden går ut eller varer statusen lengre?
Sliter med å få tilbake gull/diamantkortet jeg hadde i snart ti år, men når jeg ser poengene hver flight gir forstå jeg hvorfor. Det virker som at reiser i nordeuropa gir minimalt med poeng per krone i forhold til Long-Haul med *A partnere.
Eksempelvis en tur fra AES til HAU. Pris=2113, en veg (hadde Norwegian på returen)
Poeng med sølvkort: 250 + 250
Grunnen er sansynlig rabaterte billetter (en eller annen corporate avtale) men det er like fullt irriterende.
Skjønner, men er det ingen sammenheng mellom kost og poeng? Kollegaene mine flyr bla til Asia og NA, for det meste på Eco-extra eller tilsvarende, og der renner poengene inn.
Edit: altså per krone de benytter
Om du har fått kredittkort med Eurobonusstatus på så kan du vel ikke regne med å få noe kort fra SAS i tillegg.Hvor lang tid bruker SAS på å sende ut nytt kort? Ble gull-medlem i juni og har fortsatt ikke mottatt brev. AMEX på den andre siden sendte oppdatert kredittkort etter 5 dager.
Aner ikke hvor lang tid det tar, men du er ikke alene om å vente. Ble også gull i juni og har enda ikke mottatt noe kortHvor lang tid bruker SAS på å sende ut nytt kort? Ble gull-medlem i juni og har fortsatt ikke mottatt brev. AMEX på den andre siden sendte oppdatert kredittkort etter 5 dager.
Hørte snakk om at sas skulle gjøre det mulig å bestille bonusbilletter med alle Allianse selskapene på sin side, noen som vet når dette eventuelt kommer ?
Aner ikke hvor lang tid det tar, men du er ikke alene om å vente. Ble også gull i juni og har enda ikke mottatt noe kort
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Hva skal du/man med kort når det ligger digitalt i appen?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.