Hmm. Med andre ord kun på IC? På inneriks har jeg vel mellom 5-10% oppgraderingsprosent siste året og på utland 10-20%, og det er som EBP, så det er vel mer tilfeldigheter (les: hyggelige folk i skranken) enn noen plan som gjør.
Hmm. Med andre ord kun på IC? På inneriks har jeg vel mellom 5-10% oppgraderingsprosent siste året og på utland 10-20%, og det er som EBP, så det er vel mer tilfeldigheter (les: hyggelige folk i skranken) enn noen plan som gjør.
Ny Eurobonus-funksjonalitet som jeg ikke har hørt så mye om:
![]()
OK, hvem har brukt dette? :colgate:
De har hatt den funksjonen siden i fjor sommer hvis jeg ikke tar feil, men enda ikke sett noen bruke det på sosiale medier. Jeg vil ihvertfall ikke ha eurobonusstatus på profilbildet!
Booker man mellom Hammerfest og Tromsø går det greit å bestille tur-retur til 10.000 poeng. Prøver man derimot å booke mellom Hammerfest og Oslo f.eks. så fikser ikke SAS' systemer dette.
Ser ut som det går mot at alle som har hatt gullkort i +10 år, og ikke bare de over 60 vil få gullkort for livet, samt at det også kan bli mulig og fryse medlemskap (status) ved f.eks fødselspermisjoner og andre "reisepauser". Itillegg de vanlige lovnadene og flere muligheter og økt digitalisering
http://www.dn.no/privat/2016/03/08/1240/Luftfart/slik-kan-du-skaffe-deg-gullkort-for-resten-av-livet
Ser positivt ut det ja!
Noen måte å se hvor mange år man har vært Gullmedlem på da, uten å kontakte kundeservice mener jeg?
Har vært Diamond siden innføringen (og er allerede rekvalifisert for neste år med glans) og Gullmedlem med jevne mellomrom helt siden 1995, tror jo at det er over 10 år jeg har hatt det, men vet jo ikke...
Kim
Takk for info 3cseat!
Vet jeg på 90-tallet hadde et par år der jeg kvalifiserte på antall legs (25 reiser i Business), men de siste årene har jeg vel fått både legs og (mer enn nok .. ) poeng.
Så får høre med kundeservice når det blir aktuelt da.
Kim
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.