Mulig jeg er negativ nå, men begynner ikke gullkortet å bli mer eller mindre betydningsløst?
Nei.
Fremdeles en god venn å ha med på reise i inn- og ikke minst utland.
Jeg innbiller meg at jeg leste en eller annen plass at EB 2.0 også skal føre til at poeng / legs man opptjener utover kvalifikasjonsnivå for inneværende periode, skal telle med på neste periode.
Roald uttaler også følgende: "Det viktigste er at vi vil tilgjengeliggjøre utrolig mange flere seter til våre EuroBonus-kunder. Det skal bli lettere å få tilgang til det."
"Utrolig mange flere seter", hva i all verden kan det bety?
Roald uttaler også følgende: "Det viktigste er at vi vil tilgjengeliggjøre utrolig mange flere seter til våre EuroBonus-kunder. Det skal bli lettere å få tilgang til det."
"Utrolig mange flere seter", hva i all verden kan det bety?
Hva er dette slags dyr? Man kan i sentrum få kaffe og kjeks den dagen man skal ut med fly?Men by lounge er positivt, gjerne med bagasjeoppbevaring.
SAS setter ned prisene på Skandianavia - Asia for poeng. Business før 140k, nå 100k. Eco før 80k, nå 60k. SAS Plus kan nå oså bookes til pris på 80k for en rundtur.
Yeey!
Håper man også får se en tilsvarende prisreduksjon for booking av reise hos*A partners til Asia med EB-poeng. Litt kjipt å kunne bestille tur til Hong Kong i C med SAS for 100k, mens man må ut med 140k om man f.eks skal til BKK, SIN o.l.
Thomas
Ser fortsatt uendret ut og det er jo ikke helt konsistent. 40k poeng ekstra for å booke Business over Go til Asia som altså vil være 2 flighter i pluss og 2 i business og samtidig er det fortsatt 40k for å oppgradere fra Go til Business for en eneste strekning.Oioi! Når? Kva med oppgraderingsprisa?