Eurobonus 3.0

Mulig jeg er negativ nå, men begynner ikke gullkortet å bli mer eller mindre betydningsløst?
 
Selv Diamond og Pandion er "Gold", så hjelper absolutt både med tanke på fast-track, lounger etc.

Tar gjerne det "for life" jeg ja, og flyr da gledelig med *A for å få brukt det mest mulig. :)

Kim
 
Jeg innbiller meg at jeg leste en eller annen plass at EB 2.0 også skal føre til at poeng / legs man opptjener utover kvalifikasjonsnivå for inneværende periode, skal telle med på neste periode.
Eksempel hvis man har opptjent 50 000 poeng i inneværende periode, så får man med 5000 poeng over i neste kvalik-periode. Noe nytt om dette eller er det jeg som surrer?
 
Med alt det positive kommer det nok også noe negativt som Roald av naturlige årsaker ikke snakker så høyt om akkurat nå. Dårligere opptjening eller høyere krav til de ulike nivåene bør ikke komme som noen overraskelse.
 
Jeg innbiller meg at jeg leste en eller annen plass at EB 2.0 også skal føre til at poeng / legs man opptjener utover kvalifikasjonsnivå for inneværende periode, skal telle med på neste periode.

Kanskje bare i første post i denne tråden.
 
Roald uttaler også følgende: "Det viktigste er at vi vil tilgjengeliggjøre utrolig mange flere seter til våre EuroBonus-kunder. Det skal bli lettere å få tilgang til det."

"Utrolig mange flere seter", hva i all verden kan det bety?
 
Roald uttaler også følgende: "Det viktigste er at vi vil tilgjengeliggjøre utrolig mange flere seter til våre EuroBonus-kunder. Det skal bli lettere å få tilgang til det."

"Utrolig mange flere seter", hva i all verden kan det bety?

Støtte for booking av *A-awards på nett, kanskje? (Det er ren gjetting)

Det er forøvrig noe jeg har litt mixed feelings om. Det gjør jo det lettere å booke bonusbilletter, men samtidig så blir det tilgjengelig "til flere". Det fører fort til både dårligere tilgjengelighet og potensielt økning i poengpris.
 
Roald uttaler også følgende: "Det viktigste er at vi vil tilgjengeliggjøre utrolig mange flere seter til våre EuroBonus-kunder. Det skal bli lettere å få tilgang til det."

"Utrolig mange flere seter", hva i all verden kan det bety?

Det betyr nok at de legger ut flere bonusseter på hver avgang, men at noen av de blir mye dyere enn i dag. Så er bare spørsmålet om de etter hvert flytter flere seter over i den dyre kategorien.
 
Har dessverre liten tro på Star tilgjengelighet online siden de i fjor sa det ble sett på et felles Starsystem for dette. Anser det som svada siden mange selskaper tilbyr dette i dag.

Det er vel også sannsynlig at vi ser prisbasert og ikke milesbasert opptjening i enda større grad enn i dag.

Mange nye seter leser jeg til mye høyere pris.

Forbedringer og omlegginger i bonusprogram er sjelden positivt for kunden...

Men by lounge er positivt, gjerne med bagasjeoppbevaring.
 
SAS setter ned prisene på Skandianavia - Asia for poeng. Business før 140k, nå 100k. Eco før 80k, nå 60k. SAS Plus kan nå oså bookes til pris på 80k for en rundtur.

Yeey!

Håper man også får se en tilsvarende prisreduksjon for booking av reise hos*A partners til Asia med EB-poeng. Litt kjipt å kunne bestille tur til Hong Kong i C med SAS for 100k, mens man må ut med 140k om man f.eks skal til BKK, SIN o.l.

Thomas
 
SAS setter ned prisene på Skandianavia - Asia for poeng. Business før 140k, nå 100k. Eco før 80k, nå 60k. SAS Plus kan nå oså bookes til pris på 80k for en rundtur.



Yeey!



Håper man også får se en tilsvarende prisreduksjon for booking av reise hos*A partners til Asia med EB-poeng. Litt kjipt å kunne bestille tur til Hong Kong i C med SAS for 100k, mens man må ut med 140k om man f.eks skal til BKK, SIN o.l.



Thomas



Jeg vil nesten definere det som dårlig nytt. Har aldri vært så veldig stort problem og få nok poeng. Derimot er det utfordring og finne nok bonusplasser

Dog veldig positivt med muligheter for Plus
 
Last edited:
Oioi! Når? Kva med oppgraderingsprisa?
Ser fortsatt uendret ut og det er jo ikke helt konsistent. 40k poeng ekstra for å booke Business over Go til Asia som altså vil være 2 flighter i pluss og 2 i business og samtidig er det fortsatt 40k for å oppgradere fra Go til Business for en eneste strekning.
 
Tilgjengelige bonusseter i Pluss på åpningsflighten Oslo-Miami 28.september nå.

Slengte inn en reservasjon, hadde vært gøy å være med på.
Brukte AxEx-rabatten, og booka opprinnelig økonomiklasse på hjemreisen. Men når totalen ble 40.000 poeng og ikke 35. som det `burde´ være, forandra jeg selvfølgelig til Pluss hjem også, da det også kom på 40.000. :cool:
 
Last edited:
Back
Top