Har du gullkort? Fikk fikset det på gullmailen på under 2 timer idag tidlig.
Det er rapportert at gullmailen hjelper deg vanlige dødelige ogsåDet hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Takk! Prøver der... men stakkars de uten EBG eller EBD-status...
Kan en opptjene til EBS/EBG om en flyr med annet metall enn SAS? Skal reise med både United og Air Canada i nær framtid, og ut fra klasse og lengde vet jeg ca hva jeg får av EB-poeng, men lurte plutselig på om dette teller som grunnpoeng.
Min andre halvdel har ved tidligere anledninger via chat bedt om å få tilgodeskrevet poeng for reiser bestilt før 27/11 2014, hvorpå chat enkelt og greit har videreformidlet det til Eurobonus slik at poengene har tikket inn nesten umiddelbart. Nå forsøkte jeg det samme, men uten hell. Chat henviste meg først til https://www.sas.no/Customer-Care/feedback-form/. Jeg fylte så ut nevnte skjema, og fikk svar etter to dager om at jeg måtte ta det opp med chat eller 05400. Jeg forsøkte i går 05400 (Eurobonus-innvalg) og ble igjen henvist til https://www.sas.no/Customer-Care/feedback-form/. Nå fikk jeg enda en mail som henviser meg til chat eller 05400. Det går med andre ord i sirkel. Er ikke SAS så veldig interesserte i å etterregistrere poeng for reiser bestilt 27/11 2014 lenger? Eller er det et magisk triks man nå må kunne beherske?
Beklager om jeg kunne funnet ut dette et annet sted:
Er det noen som vet hva jeg får i bonuspoeng på disse rutene:
SK OSL-CPH (ECONOMY RESTRICTED)
MS CPH-CAI (ECONOMY RESTRICTED)
MS CAI-CPH (PREMIUM ECONOMY)
SK CPH-OSL (PREMIUM ECONOMY)
THY OSL-IST (Klasse J)
THY IST-EBL (Erbil) (Klasse J)
THY EBL-IST (Klasse J)
THY IST-OSL (Klasse J)
Ingen som vet eller tør å anslå?
Jeg så denne: "Visste du at medlemmer som har oppnådd EuroBonus Gold eller høyere minst 10 ganger innen de fyller 60 år, får gullkort på livstid?"
Da burde jeg vel alt nå ha fått det på livstid..? Eller må jeg vente til jeg blir 60?
Du må bli 60
Og du må ha opptjent poeng i henhold til kravene for gull. Oppnådd gull på andre måter teller ikke.
EDIT: I følge SAS er ikke dette en ordinær del av EB, men et "hyllest" til gode kunder. Hva forskjellen er vites ikke ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.