Det blir nok mye bedre å være Diamond fremover. SAS må bare finne ut hvilke fordeler som kan fjernes fra gold...Blir nok en "forbedring"

Det blir nok mye bedre å være Diamond fremover. SAS må bare finne ut hvilke fordeler som kan fjernes fra gold...Blir nok en "forbedring"
Sendte søknad i går ettermiddag til gullmailen om å få originalpoeng for en reise jeg hadde til USA sist uke, denne var bestilt i midten i november. Fikk kjapt svar nå (etter noen timers arbeidstid) at det var fikset og korrigert på konto. Ble oppgradert med OT fra Go til Business bort til SFO fra CPH og til Plus BGO-CPH-BGO, og det var en god del ekstra poeng som kom inn, hele 5870 grunnpoeng. Gjorde at jeg passerte den nye grensen for Diamond med 8 dager igjen av kvalifiseringsperioden![]()
Så til Gull/Diamant diskusjonen. Hva er forskjellen…1 gi bort et gullkort for å gjøre andre glad, men irritere andre Diamant kunder for at gratis gull opptar plassene i Loungen på OSL og CPH
Evigvarende poeng som en nesten ikke får brukt uansett da det er så vrient å få tak i billetter til gode destinasjoner når en har tid til å reise. Booket en reise til US i dag for avreise noe senere - på hengende håret at det ikke ble KLM - Billigere og bedre reiserute….
Red Line... Flere har meldt at de skal utvide lounge på OSL. Aftenposten skriver i dag doble.![]()
Ingenting er bedreSå hvis SAS åpner en loungen til i København så er vi der på lounge siden for min del
![]()
Har ikke prøvd selv, men jeg skulle tro det fungerer.Spørsmål:
Gitt at man flyr BGO-OSL-SVG-OSL-BGO på én dag, og booker siste turen OSL-BGO i PLUS, resten i GO. Kan man da benytte lounge på OSL to ganger "for prisen av én"?
Har ikke prøvd selv, men jeg skulle tro det fungerer.
Er det fordi billettene ikke er sluppet, eller fordi det rett og slett ikke omtrent ikke legges ut bonusbilletter?
Er redd det er det siste. Har forsøkt i flere år å finne bonusbiletter til USA på biz, men har ikke lykkes så langt. Eneste mulighet er best available, men da til mer points. Hadde en tur i fjor til SFO, og da var det mange billetter om du velger best available
Jeg finner noen få billetter i oktober og november, men jeg må være svært fleksibel på datoene. Det er kun med A340.
Man sa vel når man lanserte Diamond at det skulle være bedre tilgjengelighet for bonusreiser, men det har jeg ikke hatt mulighet til å sjekke.
Er nok dessverre ikke mange nei.. Man sa vel når man lanserte Diamond at det skulle være bedre tilgjengelighet for bonusreiser, men det har jeg ikke hatt mulighet til å sjekke.
Er nok dessverre ikke mange nei.. Man sa vel når man lanserte Diamond at det skulle være bedre tilgjengelighet for bonusreiser, men det har jeg ikke hatt mulighet til å sjekke.
Fikk 2 seter i Business til IAD i fjor sommer, midt i fellesferien, og var fornøyd med det. Etter det har det ikke blitt tid til å bruke poeng dessverre, men håper kanskje på noe lanseringstilbud til HKG, litt juleshopping...
Kim
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.