Er det noen som har en screensave av at sas sier på face at hvis reisen er bestilt før xx.xx.xxxx så får man full opptjening???
Kan være greit å ha da SAS har en tendens til å gå tilbake på ting de tidligere har sagt.
Så sent som 24. november postet SAS på Facebook "Hvordan oppnå EuroBonus Diamant kun med fritidsreiser. Les hvordan her." Kan ikke se at den lengere ligger i newsfeeden fra SAS.![]()
Var inne å kiket på ungdomsbilletter, og i oversikter over hvor mange EB-poeng man tjener står det ingenting. Hele boksen med bla hvor man kan velge status osv for å beregne poeng er borte fra bestillingssiden på ungdomsbillett. :drunk::drunk::drunk::drunk:
I stand corrected. Herregud, så sløvt av meg... :drunk:Liten kommentar, 5 t/r gir sølv på legs, selv om det ikke gjør det på poeng![]()
Den vises fortsatt for meg. Husk at posten er targeted, kan være at noen av begrensingene gjør at du ikke ser den nå.Så sent som 24. november postet SAS på Facebook "Hvordan oppnå EuroBonus Diamant kun med fritidsreiser. Les hvordan her." Kan ikke se at den lengere ligger i newsfeeden fra SAS.![]()
Kanskje forbruksbasert opptening hadde vore greit. Då hadde iallefall dei dyre innanlandsbillettane kunne nådd opp til noko som står i samsvar med billege sydenturar og masse poeng. Det skeivforhaldet blir jo værende. 250 på "billig" innland er jo ingenting.Tror du på dette selv, eller bare troller du?
Loungene er overfyllt på grunn av at alle som trenger en fleksibel billett, får tilgang til loungen. Høye priser på siste liten Go og lave priser i Plus gir mange i loungene.
Men ja, det er på tide at noe skjer med EB. En del destinasjoner har gitt altfor mye poeng. F.eks. en vei OSL-BCN gir 5000poeng, koster 1000kr. En vei OSL-SVG gir 1250 poeng, koster 2200kr.
På sikt håper jeg at SAS går over til revenuebasert bonusprogram, f.eks. årlig omsetning hos SAS på 50 000kr gir gull og 100 000kr gir diamant, og så kan man løfte fordelene litt for de som faktisk er gode kunder, og ikke bare oppnår en status den enkle veien. Inntjening hos partnere kan senkes, slik at man oppnår mest mulig bis-miles.
Forbruksbasert opptjening hadde vi på slutten av 90-tallet med Braathens Wings, men det forsvant etter hvert, så tanken er hvertfall ikke ny her tillandsKanskje forbruksbasert opptening hadde vore greit. Då hadde iallefall dei dyre innanlandsbillettane kunne nådd opp til noko som står i samsvar med billege sydenturar og masse poeng. Det skeivforhaldet blir jo værende. 250 på "billig" innland er jo ingenting.
Det vart såvidt før mi tid, det. Så eg kan på påberope meg rett til å synse uten førehandskunnskap.Forbruksbasert opptjening hadde vi på slutten av 90-tallet med Braathens Wings, men det forsvant etter hvert, så tanken er hvertfall ikke ny her tillands![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.