EuroBonus 2.0

Hodetelefonene ser ut til å ligge på ca 1500 NOK ved kjøp i Norge. Disse ble valgt av undertegnede.

Når det gjelder Quintessetially er prisene i Norge umulig å finne, men ser i USA at medlemskap koster fra $750 - $5000 pr år..

Tviler vel på at det er den største "pakken" vi får, men bra uansett det!

Kim

Se på denne: http://www.thecreditcard.no/pdfs/no/application_no.pdf

Her står det priser på de ulike medlemskapene, riktignok inkludert kredittkortet, men det står faktisk pris (i €) ved siden av medlemskapene :-)

Ja - jeg lurte også litt på kroneverdien til denne tjenesten. Registrerte meg for denne 1. april, men har ikke hatt anledning til å teste den ut ennå. Fra "pandion-sidene" til SAS, står det fremdeles kun en del svada om Quintessentially Lifestyle, samt følgende: "You are signed up for concierge service. This service is available 24 hours a day, every day."

"Concierge service" er så vidt jeg kan se ikke definert på søknadsskjemaet det er linket til.

Concierge service er vel også noe alle diamantkunder får, men den kommer kanskje fra Affinion og er alt annet enn åpen 24t?

EBD prefiks funker ikke enda og vil iflg. SAS ikke tas i bruk før Q1 2015!

Når jeg logger inn før bestilling, kommer EBD automatisk opp, men da får jeg en feilmelding om at slik EB ikke finnes. SAS sier jeg skal bestille billetter uten å logge inn, men da blir ikke reisen registrert i mbl appen, eller i 'mine reiser', og dessuten må corporate 'credits' registreres i etterhånd.

Bruk EBG så får du booket!

Gjorde det for 5 min siden...

Ang medlemskapet i Quintessentially kom det opp en dialogboks når jeg gikk inn, der det sto at jeg skulle bli personlig kontaktet angående dette valget. Mer enn det vet jeg ikke.. hehe

Kim

Last edited:
Endelig fått EBD-velkomstpakken fra SAS:) Inneholdt EBkort(selv om jeg allerede har fått Kombinertkort), 2 bagasjetags og Smartpass.

Fikk følgende mail fra SEB

Hei,

Du vil få nytt kort i slutten av mai 2015. Dette vil ha det nye designet. Det vil ikke gå ut nye kort med nytt design før i 2015.

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag.

Kjedelig at de ikke bytter ut alle kort umiddelbart, men det ville vel kostet noen kroner.

Jeg er ( var) EBG, og fikk 2 nye kort i dag, Diners og MC, og det står EBG foran medlemsnummeret, men på kortet er det trykket Diamond, og i Star Alliance logoen står det Gold.
Begge konvoluttene hadde samme avsender-adresse, så da er det kanskje SEB som har både Diners EB og MC EB - kortene.

Det stemmer Mr. Aas.

Det har seg nemlig slik at Diamant ikke er et nivå i Star Alliance, men noe SAS har funnet på.

Med andre ord er man som SAS Diamant fortsatt bare *A Gold.

Nå er jo ikke EBG ett nivå i Star Alliance heller... *G (Star Gold) er noe annet enn EBG. Tenker at mr Aas heller hadde i tankene at det opplagte alternativet ville være at det stod EBD...

Nå er jo ikke EBG ett nivå i Star Alliance heller... *G (Star Gold) er noe annet enn EBG. Tenker at mr Aas heller hadde i tankene at det opplagte alternativet ville være at det stod EBD...

Nå har jeg heller aldri sagt at EBG er et nivå i Star Alliance?

Back