EuroBonus 2.0

Så, bottom line her er at tilgjengelighetsøkningen for EBG og EBD er verdiløs ved bruk av CT...

Gratulerer til SAS hva angår å mislykkes i å gi noe verdifullt tilbake til sine premiumkunder!

Du mener : Dette passet ikke for meg.

Det er jo et økt tilbud for mange, det koster bare noen bonuspoeng ekstra. Tilbudet ER økt for alle kunder, det er bare ikke økt der du ønsker det ;)

Jeg ble EBG noen dager ut i april, og fikk EBG MasterCard'et en uke senere. Nå skal det sies at jeg nådde gull på gammel ordning (35 segment), og antagelig er blitt oppgradert manuelt. Kan hende automatiske oppgraderinger ikke automatisk trigger nytt MC..?

Jeg fikk nytt mc/diners når jeg automatisk ble sølv (riktignok på 20 legs i mars), men etter hva jeg forstår skal det komme når man får ny status da man ikke får vanlig eb-kort.

Blir gull så fort dagens reiser er registrert så får vi se hvor fort jeg får nye kort..

Du mener : Dette passet ikke for meg.

Det er jo et økt tilbud for mange, det koster bare noen bonuspoeng ekstra. Tilbudet ER økt for alle kunder, det er bare ikke økt der du ønsker det ;)

Må si meg enig. Synes løsning er veldig bra. Såpass at jeg frykter en snarlig enhancement. Får i hvert fall meg til å søke status hos SAS. Kun London som ikke går til SAS, da trenger jeg en liten dose Club Europe ;)

Chatta med kundesenteret i dag. Jeg lurte på hvor lenge gullkortet jeg fikk av en diamantkammerat var gyldig. Han sa det var gyldig ut nåværende periode + neste periode som for meg er ut juli 2015. Men når jeg ser igjennom her er det noen som sier at det varer i bare et år fra det blir gitt bort.. Hva er riktig? :)

Du skrev: Hei! jeg fikk nettopp et gullkort av en diamant kamerat. hvor lenge varer dette?
Linus: Den varar under eran nuvarande kvalificerings period och fram till slutet på nästa period.
Du skrev: ok så i mitt tilfelle frem til 31 juli 2015 da?
Linus: Vad har du för eurobnusnummer så kan jag kolla?
Du skrev: 045485xxx
Linus: Det stämmer. Det blir 31 Juli 2015.

Chatta med kundesenteret i dag. Jeg lurte på hvor lenge gullkortet jeg fikk av en diamantkammerat var gyldig. Han sa det var gyldig ut nåværende periode + neste periode som for meg er ut juli 2015. Men når jeg ser igjennom her er det noen som sier at det varer i bare et år fra det blir gitt bort.. Hva er riktig? :)

Jeg snakket SAS via diamant-mailen før jeg ga bort EBG. De svarte ut nåværende + neste periode, samme svar som du fikk.

Er det bare jeg som husker feil, eller har det blitt billigere å kjøpe ekstra poeng nå...? 25 € per 1000 poeng. Startet ikke det på 45 € før?

Kan man også opptjening poeng med Star Alliance partnere, slik at det teller mot statussopptjening for Diamant? Jeg forstod teksten på hjemmesiden slik at det kun er segment som må være med SAS eller WF.

Poeng opptjent på Star Alliance teller, men ikke flyvninger om du ønsker å oppnå EBD med 100 reiser.

Poeng opptjent på Star Alliance teller, men ikke flyvninger om du ønsker å oppnå EBD med 100 reiser.

Takker så meget for svar, Ph34r :-) Ergo vil da poeng hos United gi grunnpoeng opp mot status om jeg har forstått det korrekt.

Back