EuroBonus 2.0

Hei,
Har klart å "luske" til meg OSL-FRA-SFO-NRT-DXB for en jobb i AUH.
Bestilt ren LH (Z) - Business class, hva blir poeng-opptjening i *G - EBG ?

Hei,
Har klart å "luske" til meg OSL-FRA-SFO-NRT-DXB for en jobb i AUH.
Bestilt ren LH (Z) - Business class, hva blir poeng-opptjening i *G - EBG ?

Full opptjening i Økonomi. Poeng bør bli samme som antall miles for hver strekning, men rundet opp til nærmeste 100.

Heisann!

Har heller ikke fått noen velkomstpakke eller nye kort.. Har etterlyst det pr mail til Eurobonus, men ikke noe kommet enda.

Kom bare "gamle" kort som Smartpass og Diners i Gold i slutten av April, dette selv om jeg har pasert Diamondgrensen med klaaar margin i god tid før 1 april..

Kim

Hei igjen!

Kom mail nå fra en svenske på eurobonus som bare sa at kortene og smartpassene for Diamond var "försenad", og at de ikke visste når de kom til å bli sendt ut...

For dårlig planlagt av SAS spør du meg!! Bare vært rotet det Diamond-styret så langt...

Ser gjerne frem til at Eurobonus svarer her om de leser tråden..

Kim

Hei igjen!

Kom mail nå fra en svenske på eurobonus som bare sa at kortene og smartpassene for Diamond var "försenad", og at de ikke visste når de kom til å bli sendt ut...

For dårlig planlagt av SAS spør du meg!! Bare vært rotet det Diamond-styret så langt...

Kim

Greit nok at de er trege, og at det burde vært på plass. Men så lenge statusen ligger i systemet så gjør det vel ikke noe? Hvilket fysisk kort man har spiller da ingen rolle, så lenge privilegiene er på plass?

Jeg klarer ikke irritere meg over dette. Det som derimot har vært et problem, har vært at man må skrive inn EBG foran bonusnr for å gjennomføre en bestilling. Lar man EBD stå, som popper opp som default, går ikke bestillingen gjennom. Nå ligger alle bestillingene inne med referansen EBG, selv om de ble gjort etter statusskifte :wow:

Merkelige ting Dag Viking.

Hos meg kommer det kun opp EBG, og ikke EBD overhodet.. hehe. :)

Ikke irritasjonsmoment i seg selv, men når man er mye på reisefot er det greit å ha "orden i systemet", og klarer vi kunder det bør også et selskap klare det. :) Ellers kunne de ventet med lanseringen til de var klare. pr i dag er ikke Diamant noen som helst forskjell fra Gull..

Kim

Hei igjen!

Kim

Skal ikke stole på kundeservice. Jeg fikk iallefall Diamondkortet i dag, altså kombinert MC og Eurobonus. Ingen baggasjetags/smartpass enda...

Skal ikke stole på kundeservice. Jeg fikk iallefall Diamondkortet i dag, altså kombinert MC og Eurobonus. Ingen baggasjetags/smartpass enda...

Jeg fikk også mitt Diners Diamond i går, men dette er jo en separat utsending som ikke kommer fra SAS! Jeg fikk også mail fra kundeservice om at Diamond-velkomstpakke blir sendt ut ila mai måned, og jeg tar utgangspunkt i at dette stemmer...

Forøvrig synes jeg det er rimelig sløvt å implementere ett nytt "topp-nivå", når ikke prioritet på manifest/ventelister, EBD prefiks osv er på plass enda...

Og DER dumpet det nye Diners Club Diamond-kortet ned i postkassen.

Lekkert design da!

Kim

For de som ikke har fått det med seg og er EBDiamond.

diamond.flysas.com

Ser ut som det er her vi kan velge mellom de personlige fordelene...

Takk for tipset mmats!

Vært inne nå og valgte concierge-tjenesten til quintessentially som "min" gave. Ett års medlemskap der hjelper utrolig bra, og ble imponert over det!

Er veldig ofte i storbyer med kunder og på events/konserter, så da har jeg god bruk for denne tjenesten!

Ellers var det noen headset fra Marshall eller ett års medlemskap i Eatcard å velge mellom!

Sto også en del info, og at det i løpet av tiden fremover vil komme invitasjoner til events etc.

Meget hyggelig overraskelse! :)

Kim

Back