EuroBonus 2.0

Har prøvd å booke bonustur på sas.no, men ser ut som muligheten er borte. Alt er helt normalt t.o.m månedsvisning. Etter det, kommer det bare feilmeldinger og ingen alternativer. Kan dette ha noe med omlegging til 2.0 kanskje???

Onsdag hadde jeg 99250 poeng og var Diamanat - Torsdag hadde jeg 101625 poeng og var gull. både på telefon appen, og SAS hjemmeside. Hva skjer

Onsdag hadde jeg 99250 poeng og var Diamanat - Torsdag hadde jeg 101625 poeng og var gull. både på telefon appen, og SAS hjemmeside. Hva skjer

Diamant er ikke innført ennå. Var nok en bug. Det ordner seg om en ukes tid.

Regner med at de klargjør for Diamond og derfor har opprettet nivået i appen. Men for å sikre at ingen får opp Diamond-status før 1. april har de satt grenser som er såpass høye at ingen vil være der.

Regner med at grensene endres 1. april? :-)

Om man går inn på SAS.no kan man få opp hvor mange EB poeng EBD medlemmer får for en gitt flytur, så er vel en fare for at de ruller ut oppdateringer fortløpende :=)

Hehe er nok SAS IT som hikker (som det så ofte gjør)

Jeg synes SAS sine ut løsninger er innovative og bra. All feks er et strålende eksempel.

Når noe går galt har kundeservice kastet seg rundt å rettet for meg.

Skjønner egentlig ikke klagingen.

Det er vel ikke så mye klaging, snarere forslag til korreksjoner. Det er nok mange SAS ansatte som leser dette da det er mange av oss som reiser mye.

Dog er det nevneverdig at SAS appen har noen bugs etter 2.0 systemet blir innarbeidet. Som f.eks kalender i forbindelse med server.

Ellers syns jeg forskjellen på gull og diamantnivå er liten relatert til fordeler hvis en tar 100 % høyere krav. Både håper og tror at det kommer noen flere fordeler i forbindelse med lansering.

Hadde vært snasent med et eget SK* D på billetten slik at det gjenkjennes hos andre flyselskap som samarbeider med SAS

Jeg synes SAS sine ut løsninger er innovative og bra. All feks er et strålende eksempel.

Når noe går galt har kundeservice kastet seg rundt å rettet for meg.

Skjønner egentlig ikke klagingen.

Når nye versjoner legges ut med bugs er det vel ikke bra nok. At man må klage via kundeservice er vel også et tegn på at det ikke er godt nok. Derfor er vel klager helt på sin plass synes jeg.

Om SAS er noe værre enn andre er en helt annen sak

Håper ikke spørsmålet er reist før. Nå når Eurobonus 2.0 kommer vil opptjeningsperioden forbli den samme ?

I dag har jeg August som periode start/slutt - dog har jeg over 100.000 grunnpoeng og blir diamant medlem første April. Vi jeg da bli registret med April som begynnelse/slutten av opptjeningsåret ?

Isåfall hadde dette for noen av oss vært genialt :)

Har hatt over 100.000 poeng i 2,5 uker. Ikke fått noe informasjon fra SAS. Det er skrevet tidligere om brev i posten, og mail når en passerer 100.000 poeng. Skulle gjerne hatt dette med SOFT gull til min kone på plass før 10 April..

Noen som har informasjon hvordan en skal gå frem for å få dette på plass ?

Et kjapt spørsmål på min konto står det 10 kvalifiserende fly denne perioden som utgår 31.03.14
og kvalifiserende flyginger det samme ? håper jeg blir oppgradert neste måned til sølv

Attachments

• eurobonus.png
    eurobonus.png
    11.1 KB · Views: 440
Last edited:
Siden det blir lettere å skaffe seg sølvmedlem, kommer ikke loungene, business-innsjekk, og fast track til å bli veldig fulle til tider?

Siden det blir lettere å skaffe seg sølvmedlem, kommer ikke loungene, business-innsjekk, og fast track til å bli veldig fulle til tider?

Business innsjekk kanskje, men det andre er kun åpen for sølv i lavsesong.

Back