EuroBonus 2.0

Hva skjer med 25 prosent fordelen for gullmedlemmer? Sikkert omtalt et annet sted her, men har ikke funnet det så langt. Ser at 15 prosent ekstra opptjening for sølvmedlemmer forsvinner.

Heisann!

Var jo hyggelig med en "Soft-landing" fra EBD til EBG ja.. :) Frykter dog at det fort kan bli flere år med EBD slik planene ser ut fremover på jobben..

Men bra at SAS kommer med noen "nye" perks også for EBD, og håper at de har et par på luringa til lansering også! Vært fint f.eks med en upgrade-voucher på IC som en velkomstgave til de første med det nye kortet.. (hint-hint)

Kim

Har de noen gang klart å gi riktig svar på chatten? ;)

La meg korrigere meg selv: Jeg fikk iallefall soft landing fra EBG til EBS forrige gang jeg ikke rekvalifiserte meg til EBG (og da var jeg laaaangt unna EBS-grensen). Jeg kan ikke garantere at det ikke er endringer på dette ifbm EB 2.0.

Har akkurat passert 80K på TP domestic 12m unlimited, men kjøpt i slutten av oktober.
Nå blir alle turer routet via via. (TRD-OSL), (TRD,BGO,SVG-OSL) - 4 legs og 5K points, men det tar jo litt tid, men er først hjemme etter at barna har lagt seg, men det sies at "Diamonds are forever"

Jeg har aldri tidligere hatt mer enn EBB-status hos SAS (dersom WF-segmenter på kortbanenettet hadde gitt uttelling hadde jeg antagelig vært gullmedlem), men med senkede krav til sølv-opptjening vil jeg rykke opp i løpet av et femdagers opphold i UK i vår - OSL-LHR blir 10. SK-flight i opptjeningsperioden. Vil jeg da kunne ta med et ekstra kolli på returen, eller må jeg vente til jeg får kortet i posten?

Du må i utgangspunktet ikke vente lengre enn at poengene blir lagt til din EB-konto, men det å kunne vise frem kortet for sikkerhetsskyld er jo alltids kjekt. Last ned SAS-appen, så har du kortet automatisk der.

Jeg har aldri tidligere hatt mer enn EBB-status hos SAS (dersom WF-segmenter på kortbanenettet hadde gitt uttelling hadde jeg antagelig vært gullmedlem), men med senkede krav til sølv-opptjening vil jeg rykke opp i løpet av et femdagers opphold i UK i vår - OSL-LHR blir 10. SK-flight i opptjeningsperioden. Vil jeg da kunne ta med et ekstra kolli på returen, eller må jeg vente til jeg får kortet i posten?

Husk også at det varierer hvor lang tid det tar før poengene blir registrert..

Er alle nyhetene om EBD lansert eller vil det komme flere nyheter i tiden frem mot innfasing. Må vel si at jeg kunne tenkt meg noen "perks" - Muligheter til å bestille oppgradering med poeng i forkant av reisen slik at det minimaliseres "first come first serve "

GJERNE VENTELISTE ELLER ØNSKELISTE

Det vi kan oppnå da er å slippe å være 3 timer før avgang på flyplassen da det allerede er registrert ønske i bookingen

Må vel si at jeg kunne tenkt meg noen "perks" - Muligheter til å bestille oppgradering med poeng i forkant av reisen slik at det minimaliseres "first come first serve "

GJERNE VENTELISTE ELLER ØNSKELISTE

Det vi kan oppnå da er å slippe å være 3 timer før avgang på flyplassen da det allerede er registrert ønske i bookingen
Dette kan du gjøre allerede idag. Koster det samme som stand-by oppgradering også.

http://www.sas.no/eurobonus/bruk-poeng/oppgradering/

Gjelder dette alle typer billetter ? Trodde det var "stand by" oppgradering på poeng? Se det - vi lærer så lenge vi lever.

Back