Og som Sølvmedlem får man tilgang til lounger (inkl. maks. 4 gjester) og Fast Track om sommeren (1/7-31/8) og julen (15/12-15/1) når man reiser SAS og Widerøe.
Kilde: www.sas.no/Bedriftsprogram/Corporate-news/
Regner med at det i så fall gjelder EBG og EBD også. Egentlig en veldig hyggelig perk, men må jo bli enormt med folk i loungene med 25000 ekstra EBG delt ut av EBD, 60000 EBS delt ut av EBG, lavere krav til å opptjene EBS og i tillegg +4 i stedet for +1...
Har opptjeningsperiode September
Så jeg blir det kun NÅR jeg passerer i f.eks Mai - ikke automatisk siden jeg var over sist år
OK - så jeg må vente til Oktober selv om jeg runder 100`i MAI ?
Det er mye her som er litt uklart, men det blir vel prøvd ut etterhvert....
La oss si at jeg er EBG, i april kan jeg gi en av ungene EBS.
I mai blir jeg EBD, gir samboer EBG, og hun gir igjen unge #2 EBS.
Dette burde vel fungere slik som reglene er lagt fram?
Mange som har avsluttet periode 31.01. klager på at de faller utenfor nye regler.
Har all mulig forståelse for dette, men en plass må jo brytningspunktet gå?
EuroBonus 2.0 ble jo introdusert i februar 2014, så noen MÅ jo falle utenom.
De som avsluttet periode 31.01 faller ikke utenfor nye regler. Jeg begynte på ny periode for 4 dager siden og fikk nettopp mail om at jeg blir diamant i april.
Tipper det ligger inne en blokk på at de som får EBG-vennekort ikke kan gi bort kort videre, men man vet jo aldri.
Min kvalifiseringsperiode slutter 30. September. Jeg hadde i slutten av September 2013 opptjent over 100.000 poeng, men jeg fikk nettopp beskjed om jeg fortsatt var gullkunde. Burde ikke jeg bli Diamond?
Noen som kjenner hva de gjør med årskort sør Norge ?
Når EB 2.0 implementeres i April, vil det da si at mine 70 000 poeng på det tidspunktet nulles og jeg må begynne på nytt i August, eller "bygger jeg bare på" de siste 30 000 innen utløp juli og blir EBD right away?
Har vi fått dato på når dette nye Eurobonus systemet igangsettes ? 31 Mars eller i løpet av April ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.