Fekk for ein tur i februar ja. Hadde dag i desember.Noen som har fått 1000EB poeng i bursdagsgave iår? eller har de sluttet med det allerede?
Noen som har fått 1000EB poeng i bursdagsgave iår? eller har de sluttet med det allerede?
Så har min andre halvdel i går nådd 45 segmenter og er dermed også kvalifisert for EBG. Gårsdagens to reiser er nødvendigvis ikke registrert ennå, og ettersom hun skal ut og fly igjen søndag tok jeg derfor på meg å forhøre med SAS om de kunne oppgradere hennes status manuelt slik at hun kan få ft, lounge og hva hun måtte ønske og gidde, ettersom hun nå vitterlig er kvalifisert som EBG. Svaret, både fra gullmailen og 05400, er at det kan de ikke gjøre. WTF? Her har hun altså nådd EBG på 5 mnd og flyr 3-4 segmenter hver uke, men får ikke noen av perksene før SAS' system har brukt sine sedvanlige 1-2 uker på å somle seg til å registrere det? Det forbauser meg at dette ikke kunne gjøres manuelt, ettersom jeg selv ved spørsmål om etterreg. av poeng o.l. i andre sammenhenger har fått dette i løpet av noen timer eller høyst én dag. Det er jo litt surt å egentlig være EBG men likevel måtte reise ørten turer uten å få noen av fordelene.
Får lastet ned haugevis med tidsskrifter i Readly. Hvordan fungerer dette egentlig, vil aksess etterhvert forsvinne eller regning komme?Enig! Akkurat lastet ned en shitload magasiner i Readly, som nylig ble støttet i SAS-appen på iOS. Helt genialt. Readly har et overraskende stort utvalg, også en del smalere magasiner. Dog ingen flymagasiner...
Mileage runs nå om dagen er vel mest effektivt til USA. Finner du t/r til 2-3000 kan du fort komme opp i 3 EB-poeng/kr. Oppe i 4 som du kom ofte på Sør-Europa rutene i Plus før opptjeningskuttet er nok vanskelig.Finnes det egentlig noen gode mileageruns man kan ta med SAS om dagen får å i det hele tatt oppnå Eurobonus gull?
Mileage runs nå om dagen er vel mest effektivt til USA. Finner du t/r til 2-3000 kan du fort komme opp i 3 EB-poeng/kr. Oppe i 4 som du kom ofte på Sør-Europa rutene i Plus før opptjeningskuttet er nok vanskelig.
Var ikke det en gammel intro bestemmelse? Kan ikke huske å ha sett den promotert på ganske lenge.
Nei, men de teller som kvalifiserende poeng.Teller staralliance flyvninger som kvalifiserte flyvninger hos SAS EB?
Etter black November tjener man plutselig under 1000 poeng på de fleste turer, noe som burde bety at det raskeste nå er å få status på kvalifiserende flygnigner. Men siden andre i alliansen ikke teller med blir dette også utfordrende.
For de som kun flyr privat blir det utfordrende å opprettholde gullstatusen.
Å opptjene 42k statuspoeng på en billigtur slik jeg har fått til før kan jeg nå se langt etter.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.