Men hvordan går det med oss som er midt i en kvalifiseringsperiode og har oppnådd gull? Om jeg da hitter 100k før1 april da, vil jeg da få EBD (kvalikperiode 1 august-31 juli)
Kan dette bety at bonussete med garantert plass for Diamond vil kreve en høyere poengsum? Noe ala Lufthansa Senator Premium award, som koster 50% mer.
Zaark has signed a partnership agreement with Scandinavian Airlines (SAS). Under the terms of the agreement Zaark will supply SAS with a branded white label mobile VoIP solution enabling EuroBonus members to make free- and low cost local- and international calls. The solution will be named EuroBonus Connect and is targeted for release early 2014.
Veldig glad for at EBG blir styrket, og ikke devaluert, som mange her inne fryktet. Dette viser iallefall at det skal bli flere EBGs i Norge og at det ikke betyr et dårligere tilbud for de som allerede er det, og at det å ha gullmedlemmer er lønnsomt for SAS.
Synes likevel EBD virker som en noe tafatt satsing. Helt uaktuelt for meg å jobbe som en tulling for de siste 20K poenga når det ikke er flere ekstrafordeler enn dette, og når EBG bare har blitt bedre.
Når loungen på innlands står klar, og man har FastTrack på de fire største, så begynner dette virkelig å bli bra!
Du har kun fast track på de tre største. GOT er vel bak både BGO, TRD og SVG.
Mente når vi får det på de fire største i Norge, som de jo har lovd.
Men hvordan går det med oss som er midt i en kvalifiseringsperiode og har oppnådd gull? Om jeg da hitter 100k før1 april da, vil jeg da få EBD (kvalikperiode 1 august-31 juli)
Members who have reached 100 000 Basic Points or 100 segments with SK/WF within their qualification period ending 31JAN14, 28FEB14 or 31MAR14 will also receive Diamond-status.
A separate run will upgrade these members during APR14.
Jo Eirik. Dette gjelder de som har opptjent 100.000 poeng i den perioden(e) som nå går ut/holder på å gå ut. Slik at de ikke blir "lft behind" på gullkort.
Tenker det kan bli stor kø i business check-in etterhvert, blir vel temmelig mange med sølvkort nå som det kun krever 5 tur/retur reiser pluss at alle med gull kan gi vekk et sølvkort.
Tror dere at de som blir giftet et gullkort fra en diamond member kan gi bort et sølvkort?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.