Har vært soft-block for EBG i Plus lenge
Fungerer soft Block for EBG enda altså?
Både i Plus og Go.
Har hatt ledig midtsete over 90% av flightene med SAS siste år.
Ser også ut som SAS setter av flere rader til Plus enn nødvendig, slik at midtsetene blir tatt i Go før i Plus. I mine øyne er denne forbedringen av Plus meget bra i forhold til hvordan produktet for fleksible billetter var innenriks tidligere.
Fungerer soft Block for EBG enda altså?
Veldig bra, det eneste er kolleger som kommer flyttende inn på -E- setet, Ikkje bra
I loungen på OSL kunne de fortelle at de får briefing om EB2.0 mandag, og at de brosjyrene de allerede har i skapet kunne deles ut da.
Det kan godt hende at endringene annonseres nå, men da tipper jeg implementeringen datofestes til f. eks. 1. mai. Dette gjelder særlig de økte uttaksprisene for bonusreiser, som jeg tror står på trappene.
Opptjeningen gikk vel ganske kraftig opp da de satte lik opptjening uavhengig av bookingklasse, så det har vel kanskje sammenheng med det.
Jeg tenker mest på at SAS nå gir ut flere poeng enn tidligere. Riktignok har uttakprisene økt noe (stand-by upgrade, *A awards), men mistenker at vi får en større justering med EuroBonus 2.0. Selvsagt skjult bort mellom en del - forhåpentligvis - gode nyheter, men likevel nok til at jeg forbereder meg på å svi av en slump poeng fremover.Noe spesiell grunn til at du tror prisene øker?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.