I tillegg til nytt design på kortene er det noen smånyheter.
Hvor fant du dette?
Designet var jo riktig pent. Basickortet ser også mye mer attraktivt ut nå, det er vel den mest merkbare endringen. Gjør nok at mange flere både melder seg på, og bruker det. Basic-kortet nå ser jo ut som et "lavklasse" kort.I tillegg til nytt design på kortene er det noen smånyheter.
Fremdeles en "miljøvennlig MD80 som spyr ut sot" :lol:I tillegg til nytt design på kortene er det noen smånyheter.
Nå skal man være forsiktig å bedømme noe man ikke fysisk har sett, men ja, det er noe skittent med fremtoningen. Fikk litt bronsefølelse da jeg så det, men så er det da vitterlig på 3. plass på EB-rangstigen også.Bare meg som synes gullkortet var det minst fine?
Ellers syntes jeg det er rart at SAS ikke tar litt mer grep for å få folk til å melde seg inn i EuroBonus. Hva med å kopiere litt KLM sitt Flying Blue tiltrekkningstrekk ved å tillate litt mer bagasje for EB-medlemmer. Var på den måten at jeg gidda å melde meg inn i Flying Blue
Da er krav til 50 000 poeng for EGB satt:
http://www.sas.no/EuroBonus/Om-Euro..._id=NOEMtraffic_Big18_FinalCall_EB20&vst=true
...Kvalifiseringsperiode 1. oktober 2013-30. september 2014 = 50 000 Grunnpoeng/50 enveisreiser
Kvalifiseringsperioder som starter før 1. oktober 2013 = 45 000 Grunnpoeng/35 enveisreiser....
Du. På http://www.sas.no/EuroBonus/Om-Euro..._id=NOEMtraffic_Big18_FinalCall_EB20&vst=true står det klart at det gjelder kvalifiseringsperiode fra og med 1/10-13. Send mail til gull.no@sas.no i stedet, de ordner det kjapt.Snakket med SAS nå. Jeg har kvalifiseringsperiode 1.3.2013-28.2.2014. De hevder at min grense for gull er 50.000 og ikke 45.000. Hun sjekket med en overordnet og sa at dispensasjonen for 45.000 var de som "var i grenseland". Så ingen poeng i å argumentere med henne. Jeg oppnår max 45.100 poeng med en MR i helga og har ikke muligheten til å reise mer. Hvem har rett? Hviss det er meg, hva gjør jeg?
Snakket med SAS nå. Jeg har kvalifiseringsperiode 1.3.2013-28.2.2014. De hevder at min grense for gull er 50.000 og ikke 45.000. Hun sjekket med en overordnet og sa at dispensasjonen for 45.000 var de som "var i grenseland". Så ingen poeng i å argumentere med henne. Jeg oppnår max 45.100 poeng med en MR i helga og har ikke muligheten til å reise mer. Hvem har rett? Hviss det er meg, hva gjør jeg?
Snakket med SAS nå. Jeg har kvalifiseringsperiode 1.3.2013-28.2.2014. De hevder at min grense for gull er 50.000 og ikke 45.000. Hun sjekket med en overordnet og sa at dispensasjonen for 45.000 var de som "var i grenseland". Så ingen poeng i å argumentere med henne. Jeg oppnår max 45.100 poeng med en MR i helga og har ikke muligheten til å reise mer. Hvem har rett? Hviss det er meg, hva gjør jeg?
Noen rykter på en nærmere launch-dato? Synes det drøyer.
Jeg går over i ny periode 1. februar og har klart målet med 35 flights. Blir jeg automatisk dumpet til Silver og må sende e-post for å få korrigert statusen? Uansett står det jo klart og tydelig på hjemmesidene dere omtaler over at ny grense er for kvalifiseringsperioder som begynner etter 1. oktober 2013.
Et spørsmål relatert til statusendring/perioder: Jeg har opptjeningsperiode Januar-Desember, men vil tjene opp poeng til statusendring i Mai, vil jeg da få ny status fra Mai til Januar? Eller til Desember året etter? Eller vil status kun gjelde i ny opptjeningsperiode altså neste Januar-Desember?
Hei, hadde MR til ALC på lørdag og reiste ned og opp med en kompis, det viser seg at etter at jeg valgte seter, alle f ble ble midtsete blokkert, noen som vet om dette er en del av 2.0?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.