Superhai
ScanFlyer Rusty
Merkelig - her har noen fjernet en haug innlegg...
Tror ikke det, de er flyttet til en mer relevant tråd ser det ut som.
Merkelig - her har noen fjernet en haug innlegg...
Tror ikke det, de er flyttet til en mer relevant tråd ser det ut som.
Det spekuleres i at vikariatet Euro Atlantic tok for SK 777 kostet SK rundt 5 millioner kr .
I tillegg kommer kompensasjoner, reparasjonsutgifter etc. Ja det koster å prøve seg
http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2447588.ece
Det spekuleres i at vikariatet Euro Atlantic tok for SK 777 kostet SK rundt 5 millioner kr .
I tillegg kommer kompensasjoner, reparasjonsutgifter etc. Ja det koster å prøve seg
http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2447588.ece
Såvidt jeg vet vil forsikringen kun dekke de direkte reparasjonskostnadene. Sekundære utgifter som leie av materiell, som det er snakk om her, blir normalt ikke dekket.Første gang var der vel tale om erstatning for et fly der blev skadet på jorden. Her går jeg ud fra at handlingselskabets forsikring dækker udgifterne.
I anden omgang var det vel pga et fly der kom for sent fra stort check. Om SAS selv skal betale pga dette eller man har en aftale med leverandøren der dækker det kommer vel mest af alt an på hvorfor flyet var forsinket fra check.
Ja det koster å prøve seg![]()
Det var vel fem rundturer CPH-IAD-CPH fullbooket med 263 pax hver vei som den erstattet. Hvis det beløpet er riktig, så tror jeg SAS ikke har så mye å bekymre seg for. Det å booke om passasjerer til andre selskaper over Atlanteren koster vesentlig mer.
Det var vel fem rundturer CPH-IAD-CPH fullbooket med 263 pax hver vei som den erstattet. Hvis det beløpet er riktig, så tror jeg SAS ikke har så mye å bekymre seg for. Det å booke om passasjerer til andre selskaper over Atlanteren koster vesentlig mer.
Nå tenkte jeg mer på at det koster å ha ett stramt skjema, og eldre fly![]()
Nå tenkte jeg mer på at det koster å ha ett stramt skjema, og eldre fly
Men det kan jo godt tenkes at de har regnet med noe snag, og forberedt seg på en eller annen måte.
KBM skal flyves "unpresurized" til cph som sk9101 2120z ikveld , hvorpå den skal i hgr for rep.
Hvordan har det gått med reglaritet og punktlighet på SAS' interkontinentale ruter etter den problematiske sommeren? Har det blitt bedre de siste to månedene?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.