LN-DAG
ScanFlyer Pensjonist
Hei!
Ser andre steder på forumet at mange har observert en del av helikoptrene over Oslo i forbindelse med Mr. President sitt besøk.
(Det var en flott bildeserie fra Gardermoen av "JanSev". )
Var det noen av dere (eller vet dere om noen) som vendte kameralinsa OPPOVER
og fikk fanget noen av de lavtflyvende helikoptrene, som på TV så ut som dem fløy som
"Airwolf" & "BlueThunder" i mellom "høyblokkene".
Ville ha satt stor pris på om noen kunne delt dem her.
Vil med det samme foreslå en egen "Helikopter" gruppe her inne. Mulig jeg ikke har fått med meg alt av bilder her
siden jeg ble medlem,
men jeg føler meg noen ganger litt "alene" ): når det gjelder de "vingeløse flyvemaskiner".
Er det noen som har noen tanker om det ??? (passer kanskje i en annen del av forumet ? )
Er selvfølgelig glad i "fixed-wing" også
og er en stor beundrer av alle de flotte "airliners" bilder som vises her,
og alle dyktige fotografer. Får stadig nye ideer om bildevinkler etc.
Men ønsker ikke å "kjede" forumets lesere/tittere med andre bilder enn fly.......
Er spent på å høre fra dere.
Mvh.
Dag H.
Her kommer en litt salig blanding
:
Ser andre steder på forumet at mange har observert en del av helikoptrene over Oslo i forbindelse med Mr. President sitt besøk.
(Det var en flott bildeserie fra Gardermoen av "JanSev". )
Var det noen av dere (eller vet dere om noen) som vendte kameralinsa OPPOVER

og fikk fanget noen av de lavtflyvende helikoptrene, som på TV så ut som dem fløy som
"Airwolf" & "BlueThunder" i mellom "høyblokkene".
Ville ha satt stor pris på om noen kunne delt dem her.
Vil med det samme foreslå en egen "Helikopter" gruppe her inne. Mulig jeg ikke har fått med meg alt av bilder her
siden jeg ble medlem,
men jeg føler meg noen ganger litt "alene" ): når det gjelder de "vingeløse flyvemaskiner".

Er det noen som har noen tanker om det ??? (passer kanskje i en annen del av forumet ? )
Er selvfølgelig glad i "fixed-wing" også

og alle dyktige fotografer. Får stadig nye ideer om bildevinkler etc.
Men ønsker ikke å "kjede" forumets lesere/tittere med andre bilder enn fly.......
Er spent på å høre fra dere.
Mvh.
Dag H.
Her kommer en litt salig blanding

Last edited: