Det er vel strengt tatt for lite av alt som ikke er 737 og Dash her inne, så jeg støtter gjerne et eget helikopter-underforum.
Vi er restriktive med å lage nye forum, men jeg foreslår at vi tar den diskusjonen i Forum Feedback.
Det er vel strengt tatt for lite av alt som ikke er 737 og Dash her inne, så jeg støtter gjerne et eget helikopter-underforum.
Jeg får vel bidra litt i tråden jeg også da
![]()
-Sea King på vei fra Rygge en eller annen dag i sommer.
![]()
-Bell-412 på Rygge Airshow 2007.
--------------------------------
AggTouchdown
Ja her har du hatt "orkesterplass". Virkelig flotte helikopterbilder.
Har du mer, så er jeg sikker på at fler enn meg vil sette pris på dem.
Dag
Veldig bra. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på "tråden" med alle de flotte bildene.
Har et par helikoptre å bidra med jeg også
De som passerer slipper ikke unna objektivene mine![]()
Hei "Mad Dog"Jeg synes at både helikoptere og vanlige småfly har en tendes til å forsvinne i mengden av bilder av Airbus'er og Boeing'er etc. Det selv om det inne i mellom hender at et småfly eller helkopter har takset eller flydd forbi fotografen og slik kan sees i en bildetråd på bildeforumet. Så joda, gjerne et eget helikopterforum for min del. Synes også at den søkefunksjonen på forumet ikke fungerer helt bra, og det gjør det vanskelig å søke etter ting og tang. Nuvel her er et bilde av the one and only Sea King!ld
![]()
Scan Aviation eier Bell 222 som er på bilde nr. 4 tatt i Stavanger http://www.scanaviation.no/web/taxi.nsf/art?opennavigator&cat=HelikopterTakk for bidraget MasterTomMå si at Bell 222 (422) er noe av det vakreste helikopteret jeg har sett (foreløpig bare på bilder, så det var kjekt å se det her)
Så håper jeg at ingen fler helikoptre slipper unna objektivene dine og at de havner her.
Hvor i Norge er man garantert å se en Bell 222 ? Noen som vet ?
Dag
nteressant at du kom med : "Må få inn noen andre bilder en Boeinger og Airbusser her" , for over ett år siden (på dagen ett år før jeg ble medlem her)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.