• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Etihad i blått som det står City på...

Robin882

ScanFlyer Gold
Etihad i blått som det står City på...

...Definitivt ikke bra (United fan her) :p Men flott var det! :wow:
Hva gjør man nå om denne kommer i model?! :cry:

1947501.jpg

1947460.jpg

Last edited:
Re: Etihad i blått som det står City på...

Litt merkelig å se Etihad i blått, var ikke helt min smak :lol:

Last edited:

fyfela! Noe så stygt har ikke jeg sett på lang tid! True gooner! :)

Litt ironisk at det er den gule Etihad-logoen som ødelegger designet =P

...og dette koster Ethiad £400 millioner... :) (inkluderer riktignok brystplassen på draktene, og navnerettighetene til dagens City of Manchester Stadium).

Nå er jo City verre som "kjøpe-lag" enn Chelsea! Flyet ble knall, men - hvis det ikke er deg selv som er fotograf, så må jeg påminne om at hvis du ikke har tillatelse til å poste andre sine bilder, så er dette overhodet ikke tillatt - noe jeg godt forstår. Hadde noen gjort tilsvarende med mine bilder, hadde jeg blitt pisse sur...!!! I et så stort forum som dette er, så må man ALDRI benytte andres bilder, overhodet ikke... Jeg vet jo ikke om du har tillatelse, i så fall er det jo i orden, men hvis ikke - så må du benytte link til bildene, ALDRI poste dem - uanset!

H

Back