Et tankeekspriment
Kanskje, men KLMs sterke posisjon i Norge i mange år før SAS’ bytte til Skyteam viser jo at det er mulig for et selskap utenfor det nasjonale selskapets allianse å ha ruter fra Norge. Jeg er uansett enig i at LH på innenriks er en dårlig idé.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lufthansa er ikke dumme. De prøver seg på statusmatch og øker kanskje litt på Norge/starter noe nytt - fordi de tror de kan få det til. Prøver du deg på norsk innenriks blir du spist levende, og jeg skal love deg at LH ikke er gira på å prøve seg på noe så dødfødt. Og som det ble nevnt her - hvis LH virkelig var gira på norsk innenriks måtte de ha kjøpt SAS. I motsetning til hva jeg ser mange mener tror jeg LH kommer til å tape seg i Norge de neste årene. SAS, Air France og KLM har en plan for å sørge for det, vær nå trygg!
Kanskje, men KLMs sterke posisjon i Norge i mange år før SAS’ bytte til Skyteam viser jo at det er mulig for et selskap utenfor det nasjonale selskapets allianse å ha ruter fra Norge. Jeg er uansett enig i at LH på innenriks er en dårlig idé.
Sent from my iPhone using Tapatalk