• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Et par fra AMS og OSL

Jørgen S

ScanFlyer Blue
bare et par bilder jeg fant tilbake til på harddisken nylig .. tenkte de kunne deles ;)

Vintermorgen ved 01R på OSL

Lights during sunrise @ OSL by jorgen.syversen, on Flickr

AMS sommeren 2010 .. Så disse to nyte utsikten av fly som landet på Polderbaan .. sjekk fargene de har på seg - her måtte jeg jo bare vente til et Transavia passerte foran dem !

Transavians @ AMS by jorgen.syversen, on Flickr

Contrail over OSL . KLM 747 PH-BFD

KLM 747 PH-BFD contrail over OSL , 1200mm by jorgen.syversen, on Flickr

737 @ some airport in Europe .. take a wild guess by jorgen.syversen, on Flickr

Tåke på OSL

SAS 737 in fog @ OSL by jorgen.syversen, on Flickr

Mer tåke på OSL

Approaching OSL in heavy fog by jorgen.syversen, on Flickr

Re: et par fra AMS og OSL

Alltid morro å rote rundt på harddisken. Stadig vekk finner jeg bilder som jeg egentlig ikke skjønner hvorfor jeg sensurerte bort. Har etter hvert skjønt at dagsformen er styrende..;)
Likte veldig godt bilde#2 som i all "enkelhet" forteller en historie utover det med fargene:)

Re: et par fra AMS og OSL

Alltid morro å rote rundt på harddisken. Stadig vekk finner jeg bilder som jeg egentlig ikke skjønner hvorfor jeg sensurerte bort. Har etter hvert skjønt at dagsformen er styrende..;)
Likte veldig godt bilde#2 som i all "enkelhet" forteller en historie utover det med fargene:)

Du har nok helt rett , og ja jeg er enig ang fargene .. takk :)

Contrail bildet er helt utrolig rått, men har jo set bevis på hva du kan og mestrer så ikke noen overraskelse at se bildet av utrolig høy kvalitet fra deg :)

MVH Torben

Back