LN-MOW Flyklapper Medlem 5 Sep 2007 #1 Sitter paa E Concourse paa ATL og venter paa min flight til Las Vegas. Her er et par go'bilder knipset ut av vinduet. Attachments 01.jpg 62.6 KB · Views: 36 02.jpg 47.1 KB · Views: 33 03.jpg 71.3 KB · Views: 33 04.jpg 61.5 KB · Views: 29
Sitter paa E Concourse paa ATL og venter paa min flight til Las Vegas. Her er et par go'bilder knipset ut av vinduet.
Desk pilot ScanFlyer Crusty 7 Sep 2007 #3 Når man ser den personen som jobber på Korean Air samt alle remediene rundt, skjønner man hvorfor det heter flyvemaskiner.
Når man ser den personen som jobber på Korean Air samt alle remediene rundt, skjønner man hvorfor det heter flyvemaskiner.
LN-MOW Flyklapper Medlem 8 Sep 2007 #4 Det skal nevnes at omraadet mellom Korean og der hvor jeg sto er parkeringsplass for highloaders og annet utstyr ...
Det skal nevnes at omraadet mellom Korean og der hvor jeg sto er parkeringsplass for highloaders og annet utstyr ...
EB ScanFlyer Inventory Medlem 9 Sep 2007 #5 heldigvis fikk du med deg den klassiske AirTran designen...
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 9 Sep 2007 #6 Men de har da tuklet med den også (tatt vekk BMW- og RR-merkene og satt på URLen i stedet), slik skal det være:
Men de har da tuklet med den også (tatt vekk BMW- og RR-merkene og satt på URLen i stedet), slik skal det være: