Et lite apropos fra SXF

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Var på Schönefeld i går. El-Al hadde da avgang før mitt fly. Jeg ble litt misunnelig at ikke mitt fly fikk slik oppmerksomhet :). Spøk til side, de tar virkelig INGEN sjanser med El-Al.

20100804mg9306.jpg

--thomas

Noen som vet hvorfor de er så redde for El-Al ??? Terror kan jo ramme alle flyselskaper.

Det er jo den Israelske statens flag carrier. Å ta ned et El-Al fly ville gitt mye cred i diverse lumske organisasjoner rundt om i midtøsten.

Er nok mange muslimske terrorister som vil bombe dem.

Men litt off topic: Noen som vet hvorfor baade El AL og Israir flyr fra SXF og ikke TXL?

Dette var et flott bilde i skumringen! Det var du virkelig heldig med!
Takk for at du delte det med oss!

BF:cool2

Legger inn ett bilde til som jeg ble fornøyd med. Likte settingen på bildet. Tatt gjennom et lite åpent vindu. Kun endret størrelsen i henhold til regelverket for forumet.

20100804mg9251.jpg

Ha en fortsatt flott helg.

Thomas

Last edited:
Jeg lar meg stadig overraske over hvor lite kjent jødehatet i den muslimske verdenen er hos oss.

Du skal nok ikke se bort i fra at det er gjensidig - staten Israel viser gang på gang hvor vennligsinnede de er mot sine muslimske naboer...

Sikkerheten rundt El Al avganger er vel ikke noe annet enn hysteri spør du meg. Hva hjelper det med en pansret bil på flyplassområdet dersom noen står med en rakettkaster utenfor gjerdet?

Back