Erfaringer med Travelstart.no

BSSW

Browncoat
Sjekket nettopp en billett på Travelstart.no, via finn.no, som står oppført med en pris som er flere ganger billigere enn normal pris (mindre enn 20% av normalpris...)

Sjekket andre steder, som wideroe.no, etter samme pris men den kommer ikke opp der.

Kan det være feil hos Travelstart?

Er det noen som har noen erfaring med travelstart eller?

seat24.no har samme normalprisen som jeg finner på bl.a wideroe.no

Hvis det viser seg å være feilprising, vil jeg likevel få den til den prisen eller mister jeg billetten (og får pengene i retur)?

Kan være at de har en eller annen avtale/spesialpris. Evt. har de gamle priser (priser som er utsolgt), dvs. at det stopper opp mot slutten av kjøpsprosessen og at du ikke får kjøpt den.

"Utsolgte priser" er det nok ikke. Den flighten der har jeg ikke noen gang sett så billig enveis ;)

Burde kanskje avsløre noen detaljer: LH flight med SK codeshare, og SK flighten er billig :)

Last edited:
Jeg har lyst, veldig lyst, men for muligens å tape minst mulig penger så venter jeg og ser :(

Jeg har lyst, veldig lyst, men for muligens å tape minst mulig penger så venter jeg og ser :(
De tilbyr en vare til en pris og du har kjøpt den! Med andre ord, selger de deg en billett og du får den bekreftet så skal det myyyye til at de med loven i hånd kan kansellere avtalen du har med dem. Særlig hvis det ikke er veeeldig opplagt at det er feil (en t/r Tyskland for noen 100-lapper mener jeg ikke er en opplagt feil når man ser på LCC-prisene. OSL-SYD i førsteklasse for kr. 299 er noe annet)

Jeg finner flere alternativer til under 700 .... både SAS og Air Berlin ... regner med at det var de prisene du så, og de ble tilbudt av flere ...

Finner billetter til 627 hos oss også ...

Last edited:
De tilbyr en vare til en pris og du har kjøpt den! Med andre ord, selger de deg en billett og du får den bekreftet så skal det myyyye til at de med loven i hånd kan kansellere avtalen du har med dem. Særlig hvis det ikke er veeeldig opplagt at det er feil (en t/r Tyskland for noen 100-lapper mener jeg ikke er en opplagt feil når man ser på LCC-prisene. OSL-SYD i førsteklasse for kr. 299 er noe annet)
Det er ikke derfor jeg vil vente og se. LH selger T/R billigere enn det denne enveis billetten koster, så det at prisen ikke stemmer er ikke opplagt.

Jeg finner flere alternativer til under 700 .... både SAS og Air Berlin ... regner med at det var de prisene du så, og de ble tilbudt av flere ...

Finner billetter til 627 hos oss også ...
Ikke Air Berlin nei. Sjekket LH og Sas. Husk det er enveisbillett jeg så på :)

Flightnr er SK men flighten er operert av LH/EW.

Sjekket tur til Istanbul i November som jeg har planlagt med Turkish, men med travelstart.no kommer jeg under halvparten med OS. Ikke vanskelig valg da..

Back